Paulina - ocena (1)
Dzień dobry,
Chciałabym napisać pochwałę dla kierowcy
Numer służbowy: 9146...
ostatnia odp. 1 dzień temu
Paulina
Katarzyna - ocena (1)
Punkt Obsługi Klienta nr 1 w Galerii Metropolia - panują tu standardy obsługi...
ostatnia odp. 2 miesiące temu
Katarzyna
Anna - ocena (1)
Przemiły i bardzo przystojny kierowca linia 154 zaczekał na mnie. Takich...
ostatnia odp. 4 miesiące temu
Anna
Kasia - ocena (1)
Dno i wodorosty. Zupełnie nieczytelna informacja odnośnie zmian rozkładów...
ostatnia odp. 4 miesiące temu
Kasia
Pasażer - ocena (1)
Witam serdecznie wielkie podziękowania dla kierowcy Lini 117 nr 7097 za Super...
ostatnia odp. 6 miesięcy temu
Pasażer
Zawiedziona Gdańszczanka - ocena (1)
Non stop tramwajem i autobusy się spozniaja-tragedia! Dzisiaj czara się...
ostatnia odp. 7 miesięcy temu
Zawiedziona Gdańszczanka
Ewa i Dyzio - ocena (1)
Za koniczyn i te rejony komunikacja bardzo słaba.
ostatnia odp. 8 miesięcy temu
Ewa i Dyzio
Elka - ocena (1)
Jestem bardzo zadowolona z Komunikacji Miejskiej w Gdańsku nie mam...
ostatnia odp. 8 miesięcy temu
Elka
Agnieszka - ocena (1)
Dziś pierwszy raz od kilku lat wsiadłam do autobusu miejskiego ( 199...
ostatnia odp. 8 miesięcy temu
Agnieszka
Sławomir - ocena (1)
Plusem jest to,że można kupić bilet przez aplikację.
ostatnia odp. 9 miesięcy temu
Sławomir
Jurek - ocena (1)
Jadę właśnie autobusem 199 z przystanku koło OBI na Przymorzu, Pan kierowca...
ostatnia odp. 9 miesięcy temu
Jurek
Ktoś. - ocena (1)
Kierowca autobusu 155 o godzinie 07.17
Z Łostowice Świętokrzyska nr. Kierowcy...
ostatnia odp. 10 miesięcy temu
Ktoś.
Hubert Rek - ocena (1)
Autobus 122 miał być o 17;08, jest 17;38 i go nie ma. Absolutny brak szacunku...
ostatnia odp. 10 miesięcy temu
Hubert Rek
Anna Stenzel - ocena (1)
Autobus 256, brama wyżynna,20-09-24 ,godz.11.23
Jeszcze raz chcę serdecznie...
ostatnia odp. 10 miesięcy temu
Anna Stenzel
KAMIL - ocena (1)
Od pewnego czasu komunikacja jest coraz gorsza. Ja rozumiem że zdążają się...
ostatnia odp. 11 miesięcy temu
KAMIL
Pasazer - ocena (1)
Może ktoś z zarządu wyjaśni dlaczego kierowcy nie sprzedają biletów,co jest...
ostatnia odp. 11 miesięcy temu
Pasazer
JOKO - ocena (1)
Chciałam podziękować Panu Kierowcy (nr 3045) autobusu 115 relacji Wrzeszcz...
ostatnia odp. 11 miesięcy temu
JOKO
Grzegorz - ocena (1)
Dałbym pół gwiazdki, gdyby to było możliwe. I to tylko dlatego, że finalnie...
ostatnia odp. 1 rok temu
Grzegorz
Marcin - ocena (1)
Żałosne. Większość autobusów spóźnia się po 20min albo wcale nie przyjeżdża...
ostatnia odp. 1 rok temu
Marcin
Kamila - ocena (1)
W tramwaju brak włączonej klimatyzacji mimo to że jest nr tramwaju 1036 numer...
ostatnia odp. 1 rok temu
Kamila