paznokcie, makijaz, fryzej

zastanawiam sie, czy pomalowanie paznokci, czy zrobienie typowego, delikatnego makijazu slubnego jest tak bardzo trudne zeby szukac jakis najlepszych specjalistow z tej branzy, czy po prostu wystarczy udac sie do pierwszego lepszego salonu...Moze co innego z fryzura bo tu jest wiecej inwencji tworczej i umiejetnosci, ale przy zwyklym pomalowaniu paznokci tez?? czy mozna to zle zrobic?A makijaz? Rozmyje sie?

mam metlik w glowie i nie wiem do ktorego fryzjera sie wybrac...tak wiele watkow juz czytalam dot. fryzjerow w Gdansku ale zawsze zdarzy sie ktos zadowolony i niezadowolony; ja w ogole nie korzystam z fryzjera bo mam dlugie, krecone wlosy i same mi sie ukladaja dlatego kompletnie nie mam doswiadczenia...ale na slub chcialabym upiac bo sie ugotuje w lipcu w rozpuszczonych...

bede wdzieczna za Wasze opinie bo jestem w tym wszystkim zielona:(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: paznokcie, makijaz, fryzej

najlepiej to wybierz jakiś salon i idź na próbne czesanie, wtedy będziesz wiedziała czy Ci pasuje czy nie :):)
Jeżeli chodzi o malowanie paznokci to niby nic trudnego ale hmm wydaje mi się że i to można popsuć, zresztą takie malowanie to nie jest duży koszt. Najlepiej popytaj w rożnych salonach co jak a na pewno przy "slubnych zestawach" cenę będziesz mogła negocjować :):)

pozdrawiam

Re: paznokcie, makijaz, fryzej

Witam serdecznie,