mięsny z prądem

Firma ma fatalny system obsługi klienta. BOK przeniesiony do Wrzeszcza jest absurdalnie "pomyślany": brak numerków, kolejki obłędne nawet przed otwarciem (sic!) i te słupy zasłaniające wszystko. Na Trubadurów było nieporównywalnie lepiej. Czasy reakcji: administrator eBok - najdłużej ponad miesiąc odpowiadał na maila. tBOK - są dni kiedy nie da się dodzwonić, a konsultant ZARAZ się połączy. BOK stacjonarny - j.w. Poza tym tworzenie absurdalnych korekt kilka miesięcy po innych korektach przy zupełnym nieuwzględnienie nawet Taryfy na dany rok. Bezczelne uznawanie, że nie trzeba odpowiadać na reklamacje w przeciągu dwóch tygodni, jak się napisze, że w innym piśmie, w innym terminie, nieokreślonym, ktoś się tym zajmie...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: mięsny z prądem

W tej firmie pracują id.oci, którzy poza ciągłym darciem ryja o podwyżki i atakowaniem karetek pogotowia w czasie bumelanckich manifestacji związkowych, nie nadają się nawet do zamiatania ulic. Pomimo zgłaszania faktu nie zamieszkania lokalu, kretyni kolejny okres rozliczeniowy przysyłają faktury z prognozami zużycia rzędu kilkuset KW per miesiąc. Szkoda słów na takich niepełnosprytnych na umyśle.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0