Nielegalne praktyki w umowie promocyjnej , rozwiązanie umowy (4)
Podpisanie umowy na 24 miesiące w okresie promocyjnym na pakiet ( internet,...
ostatnia odp. 9 lat temu
afi
Porażka i nikomu nie polecam tego dostawcy usług (2)
Kontakt z infolinią to jedna wielka pomyłka, osoby niekompetentne, nauczone...
ostatnia odp. 9 lat temu
Piotr
Polecam obsługę przedstawiciela handlowego Marcina Kościńskiego z Multimedia Polska (5)
Nie wiem skąd tyle złych opinii ale ja Polecam obsługę przedstawiciela...
ostatnia odp. 9 lat temu
klient multimedia
Internet (1)
Notoryczny brak dostępu do internetu, sytuacja wciąż powtarzająca się.
ostatnia odp. 9 lat temu
pero358
Ocena obsługi kablówki i internetu (1)
Obsługa w biurze w Stargardzie jak i w Biurze na infolinii nie zasługuje...
ostatnia odp. 9 lat temu
Wanda 57335 nr klienta
Kpina i totalna porażka (1)
Po 4 latach zrezygnowałam z MM. Nieustanny brak internetu, nikt oczywiscie...
ostatnia odp. 9 lat temu
Gosieńka
Multimedia z Oddziałem w Świdnicy oraz kierownictwo w Gdyni (2)
Oddział w Świdnicy oceniam bardzo nagannie jak również bezpośredni nadzór...
ostatnia odp. 9 lat temu
Gość
Obsługa woła o pomstę do nieba!!! (2)
Punkt obsługi w Gdyni to dramat! Nie ma słów, którymi mogłabym wyrazić swoje...
ostatnia odp. 9 lat temu
Agnieszka
Masakra (1)
Obsługa niekompetentna, każdy mówi co innego, wprowadzają ludzi w bład. 7 dni...
ostatnia odp. 9 lat temu
Mo
To ma być obsługa? (1)
Zakończenie umowy czyli wypowiedzenie, nie może być dostarczone mailem,...
ostatnia odp. 9 lat temu
Numer 699 w kolejce...
Inetrnet w MultiMedia Gdynia (2)
Ostatnio przedłużałem umowę w MultiMedia w pełnym pakiecie jak dotychczas,...
ostatnia odp. 9 lat temu
Ted.
Multimedia. (2)
Multimedia to jakaś żenada. Co można zrobić, aby na Chyloni był jakiś wybór?
ostatnia odp. 9 lat temu
Ewa.
TRAGEDIA!! (1)
ludzie omijajcie to firme jak mozecie to co ona oferuje to tragedia internet...
ostatnia odp. 9 lat temu
Radek
Tydzień bez neta (1)
Witam, korzystam z multimedii od ponad roku, to już bodajże 3-4 przypadek,...
ostatnia odp. 9 lat temu
zawiedziony
Multimedia to jakaś kpina! (2)
W biurze obsługi klienta w Gdyni czekałam dzisiaj 50 minut, żeby się...
ostatnia odp. 9 lat temu
GoŚĆ
Kpina i porażka (1)
Spróbujcie coś załatwić w biurze obsługi...
Nie jedna państwowa przychodnia...
ostatnia odp. 9 lat temu
Janek
Ich przedstawiciele manipulują starszymi osobami aby te podpisały umowy! (1)
podają się za przedstawicieli większych firm energetycznych chodzą po...
ostatnia odp. 9 lat temu
przestrzegam
Profesjonalizm tej firmy nie miesci sie nawet w jakiejkolwiek skali :) (2)
w skrocie... obsluga klienta - firma krzak - doslownie i w przenosni :)...
ostatnia odp. 9 lat temu
don kichot :)
Korzystam z kabl.TV,internetu 30 Mb i telefonu (4)
Jestem klientką Multimedia Gdynia od ponad 6 lat,a nie odnotowałam jakichś...
ostatnia odp. 10 lat temu
Iwona
Multimedia jest zła? (1)
Nie rozumiem dlaczego większość wypowiedzi na forum na temat tej firmy jest...
ostatnia odp. 10 lat temu
Student22