Xxxx
                 
    
    
    
        
                    
                
        
                    ~Xxxxz
                
        (11 miesięcy temu)
     
    Wystarczy przejechać sie na budowe, zobaczyć jak faktycznie wygląda postęp prac i ocenić na swój rozum, czy podane wartości% stanu zaawansowania są adekwatne do rzeczywistości. Deweloper owszem, od Państwa odebrał telefon, bo nowy, nieznany nr, ale niestety na późniejszym etapie już przestaje je odbierać, nie wspominając już o tym, że nie odpisuje na żadne e-maila, a dzwoni tylko wtedy kiedy trzeba dokonać płatności, albo proponuje zmiany w budynku. Nie prawdą jest, że opóźnienia sa ze względu na zmiany aranżacyjne. Deweloper chyba zapomniał Państwu dodac, że sam je proponuje kupującym, dostosowując je do ich potrzeb, a potem zwala winę, że to wpływa na opóźnienie. Faktem niestety jest, że prace szły zeszłej zimy i wiosny bardzo wolno, bo deweloper znowu zapomniał Panstwu wspomnieć, że na budowie kręciły sie zaledwie 3-4 osoby, i że były bez całkowitej kontroli. Teraz może i prace przyspieszyły. Chyba to wynik tego, że coraz wiecej osob, które mialy sie tam juz od wrzenia wprowadzic traci cierpliwosc, a deweloperowi pokończyły sie argumenty. A nie przepraszam, znowu Deweloper będzie mówił, że pogoda nie sprzyja budowie. Ciekawe za jaki czas ta niepochlebna opinie zniknie???
    
    
         
        
                
                
        
             4
            4
             0
            0