Praca elektronik

Witam.

Jestem technikiem elektronikiem z uprawnieniami sep do 1 KV. I chciał bym stworzyć listę firm z Gdańska i okolic do których ewentualnie mógł bym złożyć podanie o pracę. Tu jest moja prośba do was byście podawali nazwy firm jakie wam przychodzą do głowy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Praca elektronik

No ręce mi opadły. A może jeszcze chciałbyś odrazu dostać zaproszenie na rozmowę o pracę. Chłopie, trojmiasto.pl, zakładka Praca i do roboty. W ciągu godziny będziesz miał swoją baze, a nie rzucisz temat na forum, pójdziesz na piwo a jak wrócisz to zobaczysz 20 ofert pracy, bo inni nie mają co robić. Lewus jesteś i tyle!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nigdzie nie napisałem że oczekuje gotowych ofert pracy, polecam nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Chciałem tylko dowiedzieć się jakie firmy z okolicy zajmują się ta branżą, a zgaduje że nie każda z nich wrzuca swoje ogłoszenie na trojmiasto.pl zakładke praca :) a chodziło mi również o te które aktualnie nikogo nie poszukują.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jak zawsze odpowiedz na tym forum. Czytanie ze zrozumieniem. A co to jest. Tak zrozumiałem twojego pierwszego posta, jak i drugiego. Uważam że jeśli potrafisz "czytać ze zrozumieniem" to nie jest właściwe miejsce do takich poszukiwań. Ale życzę powodzenia i będę obserwował ten wątek. A na koniec, jak zawsze zmiana ników. Jak zaczynasz coś pisać pod jednym nikiem trzymaj się go
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tak czepiaj się o takie szczegóły jak zmiana nicku, skoro chyba widać że odpowiada Ci jedna i ta sama osoba. Widocznie nie zrozumiałeś bo natychmiast mnie zatakowałeś, sądząc że rzucę temat na trojmiasto.pl i pójdę sobie na piwo a niech ludzie wykonają za mnie całą prace. Założyłem ten temat, w ramach kolejnego źródła informacji ewentualnie ich uzupełnienia dla Twojej informacji jak Cie tak oburzyło moje lenistwo i bycie "lewusem".