montaż usług Vectra

W związku z koniecznością zmiany operatora, zgłosił się terenowy pracownik Vectry z ofertą. Kilka dni później zgłosił się pracownik z centrali, twierdząc,że ma lepszą ofertę, a gdy dowiedział się,że był u mnie pracownik terenowy oświadczył, że jego oferta będzie na pewno nie uczciwa. Wybrałam ofertę pracownika terenowego(25.05), bo była korzystniejsza, więc pracownik centrali gdy się dowiedział, rzucił słuchawką telefonu. Montaż usług - pierwsza wizyta(28.05), ponieważ okazało się, żę do usługi bezprzewodowej potrzeba jest karta do komputera - panowie nic nie montowali. Druga wizyta umówiona(1.06) (kartę kupiłam i zamontowałam) - nikt w umówionym terminie się nie zjawił i nie zadzwonił. Trzecia wizyta umówiona(5.06) - w dniu wizyty dzwoni ktoś z centrali mówiąc mi ,że wizyta jest na jutro. Gdy zdenerwowana stwierdziłam,że jest umówiona na dzisiaj, i że takie traktowanie klienta to skandal - pracownicy rozłączyli się. Rozumiem,że klient dla państwa powinien na kolanach czekać a coś zechcecie zrobić i być wam wdzięczny ,że ktoś cokolwiek zrobi. Podbieranie sobie wzajemnie klientów to chyba też norma. To skandal,że taka firma jest na rynku.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: montaż usług Vectra

Bardzo nam przykro, że zaistniała taka sytuacja. Abyśmy mieli możliwość zweryfikowania zgłoszenia prosimy o przesłanie danych Abonenta w mailu na adres gdanskpomoc@vectra.pl, wówczas postaramy się poprawić jakość naszej współpracy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1