najgorsza firma kurierska UPS

Dokładnie tak, a jeśli dodatkowo mieszkasz w mieście gdzie mają bazę to paczka nigdy do Ciebie nie dotrze tylko będziesz po nią musiał jehać sam !!! Całkowicie się z tym zgadzam, to największy moloch i najgorsza obsługa !!!
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: najgorsza firma kurierska UPS

Nie prawda , najgorszą firmą jest siódemka.
To jest dramat. Często zmieniają pracowników, jak kurier zadzwoni ,że będzie za godzinę ,to jest i nawet po 5 .Na paczce pisze, że to adres firmowy więc po 18 nikogo nie będzie, a on do drzwi o 19 puka.
Na 171 opinii mają 1,3 %pozytywnych ocen.
Kurierzy z UPS informują z rana ,ze mają paczki pobraniowe oraz mimo
dużej rotacji personelu umieja sobie przekazać że na danym terenie są firmy o bardzo nietypowym adresie . Mi się z nimi dosyć dobrze współpracuje.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: najgorsza firma kurierska UPS

ja od dłuższego czasu korzystam z ich usług i cieszę się gdy wiem, że druga strona wysyła za ich pośrednictwem. Jako jedyni ani razu mnie nie zawiedli :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: najgorsza firma kurierska UPS

Szanowny Panie, przykro nam, że nasz serwis nie spełnił Pańskich oczekiwań. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszystkim naszym klientom kompetentną obsługę. W związku z tym, bardzo prosimy o przesłanie dokładnych opisów zgłaszanych przez Pana uwag do Działu Obsługi Klienta pod adresem bok@siodemka.com z podaniem numerów przesyłek oraz kontaktu zwrotnego. Po otrzymaniu zgłoszenia nasz konsultant skontaktuje się z Panem w celu wyjaśnienia sytuacji.

Z wyrazami szacunku
Zespół Siódemka
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: najgorsza firma kurierska UPS

SZP Z Siódemki, więcej można się dowiedzieć od Pań z infolinii które odpowiadają że takie problemy to tylko z Gdańskiem. Nie odbieracie telefonu, podajecie nr do kuriera gdzie kurier ma telefon ciągle wyłączony. Proszę nie udawać że nie wiedzie o co chodzi bo zawsze chodzi o to samo ;)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: najgorsza firma kurierska UPS

Szanowny Użytkowniku, zapewniamy, że każde zgłoszenie przesłane na adres bok@siodemka.com jest drobiazgowo analizowane. Dlatego jeszcze raz zachęcamy do przesyłania zastrzeżeń, również tych dotyczących kontaktu z placówkami, na wskazany adres. Nasz pracownik każdorazowo dołoży wszelkich starań aby wyjaśnić sprawę lub poinformować o zaistniałych problemach odpowiednie komórki w firmie.
Z poważaniem
Zespół Siódemka
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: najgorsza firma kurierska UPS

dla mnie zaskoczeniem jest,jak policzek w twarz,że na zwrot pobrania za paczkę z UPS czekam do 7 dni!!!!!!Paranoja i mielenie pieniędzmi klienta,nawet poczta po 2 dniach przelewa na konto.Skandal.Odradzam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: najgorsza firma kurierska UPS

zgadzam się.dzisiaj zostałam oszukana.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: najgorsza firma kurierska UPS

Poszukuje osob ktore maja albo mialy sprawe sadowa wytoczona przez UPS - samowolna zmiana wagi i gabarytow paczek.Prosze o kontakt mail katrin121@o2.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam, że UPS to porażka. W dniu 07.04. br. otrzymałam tylko ze sklepu internetowego, w którym dokonałam zakupu informację, że paczka została odebrana od kuriera - nie wynikało z tej informacji ani w którym dniu ani w jakich godzinach przesyłka zostanie doręczona. Czekałam więc na bardziej szczegółowe informacje od kuriera - jednak się nie doczekałam. W dniu 10.04. po powrocie z pracy znalazłam w skrzynce pocztowej informację z firmy UPS, iż była dzisiaj próba doręczenia przesyłki. Nie otrzymałam żadnej informacji, że w tym dniu przyjedzie kurier, a przecież niemożliwym jest siedzenie cały czas w domu i czekanie na paczkę. Moje rozczarowanie pogłębia fakt, że wielokrotnie były mi doręczane przesyłki przez inne firmy kurierskie (chociażby np. DHL) i zawsze kurier w dniu doręczenia paczki kontaktował się ze mną telefonicznie lub za pomocą wiadomości sms podając przybliżone godziny dostarczenia przesyłki.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nic by ci nie dało jakby się z Tobą skontaktowali. Nawet jak napiszesz kurierowi, że będziesz po 17:00 a on np. będzie w tym rejonie o 11:00 to i tak Ci zostawi awizo i musisz jechać do access point. UPS to porażka.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

dokladnie ja mialam to samo porazka a nie firma
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

tragedia, najgorsza firma kurierska. Paczka byla dostarczana 3 razy i za kazdym razem zadnego telefonu ani smsa. Po wykonaniu telefonu do UPSa z pytaniem gdzie jest paczka dostalam odpowiedz, ze byla dostarczana 3 razy wie pytam sie czemu nie bylo zadnego telefonu ani smsa. Odpowiedz jaka dostalam to "UPS nie ma obowiazku dzwonienia ani wysyalania smsa". W takim razie po co rozwozicie te paczki? oczekujecie ze ktos bedzie caly tydzien 24h siedzial w domu i czekal na Was ?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

A zamawiasz paczkę, czy usługę telefoniczną? Kurier robi podjazd i doręcza, albo awizo.....i w d...e ma dzwonienie, bo nie musi.Potrafisz zamówić jakieś g*wno, to zamów sobie do pracy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Potwierdzam. W ciągu tygodnia miałem dwukrotnie nieprzyjemność być skazanym na przesyłki za pomocą UPS. Kiedy przejdę na emeryturę i będę sam przesiadywał samotnie całymi dniami to zamówię sobie coś za pomocą kuriera UPS i będę czekał z utęsknieniem na te wizytę z powodu braku towarzystwa.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

To najgorsza firma kurierska na rynku! Przyjeżdżają, głaszczą drzwi i odjeżdżają, zamiast zadzwonić wysyłają smsa, że mam się po paczkę pofatygować sama! Po co płacę za przesyłkę?! I z centrali jeszcze mi mówią, że oni nie mogą narzucić kierowcy, żeby zadzwonił do klienta i uprzedził, że zaraz będzie / już jest, tak jak inne firmy. Trzeba stać w oknie, albo czatować pod drzwiami. GLS, DPD, DHL, FedEx, wszystkie dzwonią. Tylko UPS nie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Miałem do czynienia z różnymi firmami kurierskimi różnie bywało wiadomo ideału nie ma , ale ostatnio DPD przebiło znacznie innych,spodziewałem się paczki ale rano dostałem tylko sms że mogę zapłacić kurierowi kartą,a że mialem wyjazd niedaleki tylko 12km to pojechałem,o godz 10;58 dzwoni kurier że dojeżdza czy jestem w domu,mówię że zaskoczył mnie poz domem i za 10 min będę on nie ma takiej opcji następnie będzie w poniedziałek.Po przyjeździe do domu uruchomiłem komp i czekał na mnie email otrzymany 10;58- dostawa kuriera 11;00-13;00,a kurier był już przed 11;00.Każdy z innej firmy dzwonił przynajmniej 15-30min wcześniej,były sms od firmy o planowanym dostarczeniu przesyłki.Także DPD obecnie wyróżnia się wyjątkową dbałością o klienta,zalecam omijanie szerokim łukiem.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0