największa ignorancja z jaką miałem do czynienia

Nie sądziłem, że kiedykolwiek spotkam się z tak ogromną ignorancją. Przez 2 tygodnie starałem się zgłosić awarię. Sugerowany przez Jarsat kontakt telefoniczny jako forma zgłaszania usterek, to jakiś totalny skandal. Przez 2 tygodnie nie udało mi się nawet tam dodzwonić. Wysłałem także zgłoszenie przez internet, po tygodniu dostałem wiadomość, że mieli jakąś awarię i teraz powinno już działać. Oczywiście w moim przypadku ta "naprawa" nie zadziałała. Pomijając już fakt, że w przypadku takich grubszych awarii wypadałoby poinformować użytkowników o tym. Stanowczo odradzam wszystkim zainteresowanym jakąkolwiek formę współpracy z tą firmą. Pierwszy raz zdarzyło mi się coś komentować na 3mieście, ale poziom frustracji osiągnął już wszelkie granice.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: największa ignorancja z jaką miałem do czynienia

W opisanej sytuacji zapraszamy do bezpośredniego kontaktu na adres bok@jarsat.pl, gdzie niezwłocznie sprawdzimy czym spowodowany jest dalszy brak usługi internetowej. Za nieprawidłowości serdecznie przepraszamy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1