nie klient - opinia
Nie jestem klientem spółki NTGD, ponieważ w ogóle nie dane mi było nim się stać. Od pracowników NTGD kładących kable na klatce schodowej dowiedziałem się o świadczonych przez NTGD usługach, po szczegóły, co oczywiste, odesłali mnie do biura obsługi. Wysłałem wiadomość e-mail, która pozostała bez odpowiedzi. Po kilku dniach udało mi się dodzwonić i usłyszałem, że na pewno ktoś skontaktuje się ze mną w tej sprawie. Po tygodniu zadzwoniłem ponownie i zapewniono mnie, że osoba znająca szczegóły techniczne oferty oddzwoni do mnie w ciągu godziny. Od tego dnia upłynęło nieco więcej czasu, bo około trzy miesiące. W związku z powyższym, nie wydaje mi się, aby przedsiębiorstwo, które w taki sposób informuje o swoich usługach mogło zapewnić jakikolwiek poziom na etapie ich świadczenia. Odradzam, oczywiście tym, którzy ze względu na lokalizację nie są zmuszeni do współpracy z tym operatorem. Ja na szczęście nie jestem. Pozdrawiam.