nie polecam nikomu
Kupiłam jakiś czas temu kupon na grouponie. Gdy chciałam zarejestrować spotkałą mnie niemiła niespodzianka. Pan, z który miałam nieprzyjemność rozmawiać okazał się agresywny (...). Pomijam już to, że czekałam pod biurem razem z kilkoma innymi paniami prawie dwie godziny, bez skutku próbując dodzwonić się. Gdy w końcu dodzwoniłam się, zamiast informacji, kiedy w końcu pojawi się ktoś w biurze, usłyszałąm wyzwiska, ironiczne uwagi i na koniec rzuconą uwagę, że najlepiej gdybym zrezygnowałą i sobie poszła nie zapisując się. Z rozmowy z paniami, które czekały cierpliwie usłyszałąm, że to norma, właściciel jest znany z grubiańskiego zachowania (...). Na basenyzapisują maksymalną liczbę osób, liczy się tylko kasa, naciągnąc klienta na karnet, a reszta się nie liczy. W końcu to już nie te czasy, że sprzedawca jest bogiem, klient nie musi słuchać inwektyw wygłąszanych podniesionym tonem, ironicznych uwag. Dla mnie taka fima jest przykładem najgorszego przykładu obsługi klienta. Szkoda tylko tych, którzy nieświadomie kupują ich ofertę na grouponie.