nie polecam

Miałam wątpliwą przyjemność być tam kilka razy. Pierwszy raz podczas wybierania roweru: ceny wyższe niż u konkurencji, wybór niezbyt duży (jestem niska), ostatecznie po rower pojechałam do Gdyni. Za drugim razem miałam okazję kupować tarczę hamulcową, którą zamocowano od razu w rowerze. Z montażem pan sobie poradził, jednak nie potrafił już jej wyregulować. Kolejny raz byłam w celu kupienia spinki do łańcucha. Po zakupie poprosiłam o zamontowanie jej (jedna z łatwiejszych czynności, o ile posiada się skuwacz, którego jeszcze wtedy nie miałam). Tu nastąpiła totalna klapa. Pan nie potrafił zamocować spinki, którą przed chwilą sam mi sprzedał. Mój łańcuch zamiast wygodnego zapięcia "zyskał" kilka dorobionych ogniw, które nie pasowały do łańcucha, co można było usłyszeć podczas jazdy, a dodatkowo obniżały znacząco wytrzymałość łańcucha. W obawie przed zerwaniem łańcucha w najmniej oczekiwanym momencie, zdecydowałam zakupić nowy wraz z pasująca spinką, jednak już w innym sklepie. Wysepka dostała jeszcze jedną szansę, gdy szukałam uszczelek do amortyzatora, jednak nie popisali się twierdząc, że takich części nie da się kupić (uszczelki znalazłam w sklepie internetowym).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Niestety nie jesteśmy w stanie mieć wszystkiego na miejscu. Jeżeli danego roweru nie mamy akurat w sklepie, nie ma problemu żebyśmy go dla klienta sprowadzili (oczywiście jeżeli jest dostępny u producenta).
Co do uszczelki: domyślam się, że sprzedawcy chodziło o to, że w danym momencie nie były one dostępne u przedstawiciela. Mimo wszystko przepraszamy za to niedopowiedzenie.
Pozdrawiam serdecznie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Również nie polecam

Naciągacze i jeszcze raz naciągacze. Przyprowadziłem rower bo miałem scentrowane tylne koło plus wygiętą tarcze, zleciłem również nastawienie przerzutki. Zapłaciłem za to wszystko 134 zł... Serwis 100zł tarcza 34zł. Miałem zgłosić się po rower na drugi dzień przyszedłem i okazało się, że rower nawet nie tknięty nawet nie zadzwonili, z informacją żeby przyjechać jutro bo niestety nie uda się go zrobić na wyznaczony termin. Biorą wszystko na sztukę by zarobić i robią byle jak. Po wyjeździe rowerem z serwisu okazało się, że przerzutka nie jest nastawiona tak jak powinna... koło latało po wyjeździe z lasu jeszcze bardziej. Czekała mnie kolejna wizyta w serwisie tym razem wybrałem całkiem inny w Elblągu http://www.roweryelblag.pl/ przyniosłem koło powiedzieli, że zobaczą czy da się wyprostować... na drugi dzień zadzwonili, że nie opłaca się tego naprawiać bo po pierwszej jeździe będzie znowu to samo za nową felgę plus szprychy zapłaciłem 164zł. zabrakło tego kontaktu ze strony serwisantów z wysepki oliwa bo zaoszczędziłbym pieniądze i miał nowe koło za pierwszą wizytą w serwisie. Nie polecam... przepłacicie serwis na niskim poziomie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0