niekomunikatywna kosmetyczka

Niedawno odwiedziłam salon Bordo w Sopocie pierwszy raz za namową mojej przyjaciółki.
Niestety moja wizyta nie skończyła się tak pomyślnie jak oczekiwałam. Dziewczyna robiąca mi paznokcie, słabo mówiła po polsku, nie była komunikatywna czego oczekiwałam, ponieważ podczas takich wizyt lubię porozmawiać i dowiedzieć się czegoś nowego o pielęgnacji.
Moje paznokcie wyglądały jakby pomalował je przedszkolak: na skórkach była hybryda, pojawił bąbel na paznokciu ( zważenie lakieru) co nie zostało poprawione. Ponadto nie wiem dlaczego ale powinien być przy mnie otwarty jednorazowy pilnik który powinnam otrzymać po wizycie tak jednak nie było.
Ponadto słyszałam różne śmieszne komentarze na temat innych klientów przebywających w salonie. Jeśli chodzi o porządek to pozostawia dużo do życzenia.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Szanowna Pani, Pani kosmetyczka dobrze zna swoją prace i sadzać po opiniach fb, nie do końca Pani ma racje z tym, ze usługa była wykonana złe. Zawsze dbamy o relacje z klientkami, wiedza o tum nasze klientki , i nigdy nikt nie został na lodzie, Jezeli usługa nie została wykonana jak należy. Jestem tego pewna, ze z bankami i złe pomalowanymi paznokciami Pani by od nas nie wyszła. A bynajmniej nie zapłaciła za kiepska usługę. A po za tym, jest wielka nie wiadoma. Wizyta w grudniu, opinia w lutym. To aż tyle czasu Pani zajęło napisanie opinii w dodatku bez kontaktu z nami i zgłoszeniu problemu natychmiast? Kochanieńka, chyba ktoś tu nie był u nas w salonie i wypisuje nie prawdę. Ale trzeba sie godzić z tym ze sa ludzie i ludzie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2