Re: Odpowiedź obiektu
Mija się Pani z prawdą. Sama wskazywała mi Pani w pierwszej wiadomości, że zabiegów będzie 3-5, zaś ja po 4tym nie widziałem praktycznie większej różnicy, więc proszę mnie nie czarować, że 5ty zabieg oznaczałby zupełny przełom w sprawie. Duża zmiana w ilości włosów? Jakoś jej nie widzę, a myślę, że to przede wszystkim klient powinien widzieć różnicę, a ja jej niestety nie widzę. Ponadto gdyby tak bardzo zależało Pani na zadowoleniu klienta, to darmowy zabieg powinna mi Pani zaproponować podczas spotkania, w trakcie którego przedstawiłem swoje wątpliwości, Pani zaś wolała zamiast tego stać i się uśmiechać. Już nie wspomnę o tym, że szanujący się usługodawca w takim przypadku powinien po prostu zwrócić część zapłaconej kwoty, skoro klient nie jest zadowolony z usługi i ma poczucie pieniędzy wyrzuconych w błoto.
2
1