niezadowolenie z obslugi
Od dawna jestem stałą klientką tego sklepu, przychodzę i kupuję tą samą karmę dla mojego pieska którą zresztą polecono mi w tym sklepie jakiś czas temu. W zeszłym tygodniu odwiedziłam ten sklep po raz ostatni. Stałam dobrych parę minut przy kasie zanim nowa Pani która tam pracuje zorientowała się że stoję ( pierwszy raz w zyciu spotkałam się z tym, że kasjer siedzi na krześle odwrócony tyłem do klienta i grzebie sobie w telefonie ALE TO JUŻ POMINĘ. Kiedy w końcu ktoś zwrócił na mnie uwagę chciałam kupić karmę - tą co zawsze, uslyszalam odpowiedz "Nie ma", na moje pytanie kiedy będzie dostawa znów słyszę lekceważącą odpowiedz "Jesteśmy właśnie po dostawie". Jest to totalny brak szacunku i lekceważenie klienta który parę razy w miesiącu kupował u was karmę. Nigdy dotąd nie miałam z tym problemu, a jeśli faktycznie karmy nie było na sklepie zawsze Pani która chyba dotychczas tym sklepem zarządzała a która jak usłyszałam już nie pracuje prosiła o zostawienie numeru i w przeciągu paru dni ściągała tą karmę i to było podejście do klienta i sprawienie że klient przychodził i wychodził zadowolony z obsługi. Z takim personelem nie wróże długiej przyszłości temu sklepowi!!!