obsługa klienta przy ul. Czyżewskiego - SKANDAL
2 dni temu byłem oddać dekoder hd po rezygnacji z usług tv i telefonicznych(zostawiam sam internet). po złożeniu rezygnacji przez telefon i mejla konsultantka poinformowała mnie, że z dniem 24 czerwca zostaną odłączone ww. usługi i mam 7 dni na oddanie dekodera. W punkcie obsługi klienta przy ul.Czyżewskiego 40 w ok.godz. 13. dnia 27czerwca zostałem potraktowany jak idiota.(okienko C) :) (DOSŁOWNIE)Wmówiono mi, że UPC ma 1 miesiąc na wypowiedzenie i że w lipcu również ww. usługi będą aktywne( = wyższy rachunek o 100zł )i że mam przyjść w sierpniu. W odpowiedzi na moje sugestie dotyczące informacji jakie uzyskałem od konsultantki przez telefon, potraktowano mnie jak kłamcę, odmówiono przyjęcia dekodera i powiedziano mi bezczelnie, że mam przyjść w takim razie z NAGRANIEM MOJEJ ROZMOWY Z KONSULTANTKĄ. ( to jakaś KPINA chyba ? )
Po powrocie do domu zadzwoniłem do BOK gdzie przyznano mi rację i zdziwiono się na reakcję i jakość obsługi w biurze przy ul.Czyżewskiego. PRZECIEŻ TE INFORMACJE POWINNY BYĆ W SYSTEMIE!!
Takie traktowanie klienta to skandal. Z resztą przy kolejnej wizycie planuję złożyc skargę na pracownika, który mnie obsługiwał.
Po powrocie do domu zadzwoniłem do BOK gdzie przyznano mi rację i zdziwiono się na reakcję i jakość obsługi w biurze przy ul.Czyżewskiego. PRZECIEŻ TE INFORMACJE POWINNY BYĆ W SYSTEMIE!!
Takie traktowanie klienta to skandal. Z resztą przy kolejnej wizycie planuję złożyc skargę na pracownika, który mnie obsługiwał.