obsługa klienta

Mam internet od 5 lat, dopóki był to Homenet'u było wszystko ok.
Obecnie Stream....coś tam to firma CHAOS. Ludzie !!! od 11 miesięcy nie przysyłają mi faktur, ja sam od marca 2010 co miesiąc wydzwaniam i ponawiam prośbę o faktury. Już zacząłem pisać z kim i kiedy prowadzę rozmowy.
Jeśli, ktoś ma za dużo czasu to proszę bardzo, ja osobiście odradzam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: obsługa klienta

mam pytanie przecież homnet nie przesyłal faktur tylko można było sobie odebrać w biurze dlaczego tego nie zrobisz tak jak dawniej ??
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: obs³uga klienta

Homenet przestał przysyłać, bo umożliwił swoim klientom bardzo wygodny sposób pobierania faktur (i wgląd w płatności) za pośrednictwem sieci. Bez wychodzenia z domu, bez wydzwaniania, wyjaśniania i poniżającego proszenia nieporadnych pań w tzw. infolinii o pomoc. Bez marnowania czasu i pieniędzy na telefon/dojazd. Nie wiem jak jest w Krakowie, ale reszta świata ma już XXI wiek...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0