obsługa klienta
bardzo kiepska jakość obsługi klienta,
od 1,5 roku jestem klientem VECTRA S.A. w dniu 22.11.2017 roku dokonałem elektronicznego zgłoszenia problemów technicznych w zakresie bardzo wolno działajacego internetu, otrzymałem elektroniczny numer przyjętego zgłoszenia SK/POM/9472/2017 pomimo upływu prawie 3 miesięcy brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji w tym zakresie,
korzystam, rówież z telewizji ale tutaj nie mam żadnych uwag i zastrzeżeń,
od 1,5 roku jestem klientem VECTRA S.A. w dniu 22.11.2017 roku dokonałem elektronicznego zgłoszenia problemów technicznych w zakresie bardzo wolno działajacego internetu, otrzymałem elektroniczny numer przyjętego zgłoszenia SK/POM/9472/2017 pomimo upływu prawie 3 miesięcy brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji w tym zakresie,
korzystam, rówież z telewizji ale tutaj nie mam żadnych uwag i zastrzeżeń,