obsługa...

Byłem dwa razy.
Za pierwszym obsługująca pani przyniosła w pretensjach przyniosła piwo po 20-25 minutach, a na pytanie, czy na kolejne również trzeba będzie tyle czekać, obrażona odpowiedziała, że musiała wystawić fakturę. Bez przepraszam, dziękuję, ani niczego takiego. Polożyliośmy kasę i wyszliśmy.
Drugi raz dużo lepszy, golonka smaczna, piwo również, a pani kelnerka bardzo sympatyczna i pomocna.
Niemniej jednak tej pierwszej wizyty raczej nie zapomnę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie,
Dziękujemy za odwiedzenie naszego Browaru.
Jest nam niezmiernie miło, że uzyskał Pan satysfakcję podczas pobytu u nas. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze dania oraz warzone na miejscu piwa były zawsze tak samo dobre. Dokładamy wszelkich starań, aby standardy obsługi konsumenta były nieustannie na jak najwyższym poziomie.

Nie jest nam obojętne niezachowanie standardów obsługi podczas pierwszej Pana wizyty. Abyśmy mogli wyciągnąć wnioski oraz ponownie przeszkolić daną osobę w zakresie obsługi konsumenta, proszę o kontakt na kierownik@browarmiejskisopot.pl lub pod numerem telefonu 58 342-02-42 w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz wyeliminowania podobnych sytuacji w przyszłości.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0