opinia

Miałem krótkie przerwy w internecie, zgłosiłem tel. po 2 godzinach przyjechao 2 techników i starali się usunąć usterkę. Nastąpiła poprawa ale przerwy były tylko rzadsze, zgłosiłem ponownie. Poinformowali szybko, że starają się dalej poprawiać. Jest lepiej ale nie wyelinowali usterki do końca.Poprzednio przerwy 1-2 min. były 1-2 godziny, teraz są co 4-5 godz.Jest to szczególnie denerwujące przy radiu inernetowym. Zdecydowanie przeważają bardzo złe opinie, ale ja nie mogę powiedzieć nic złego, jeżeli chodzi o kontakt i szybkośc działania ,gorzej ze skutecznością. Planowałem zkup u nich pakietu TV, ale tak krytyczne i negatywne opinie ostudziły moje plany
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: opinia

costa, prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres mailowy: gdanskpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłoszone nieprawidłowości i przywrócić prawidłowe działanie usługi internetowej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0