ostatni spadek hotelu

mala liczba profesjonalnego personelu uwidacznia braki na kazdym kroku jak w kuchni tak w obsludze kelnerskiej jednym slowem 15 lat temu bulo o,key ale teraz hotel upadl na dno w szeregach hotelarskich jak w serialu omijajcie szpitale tak tu mozna powiedziec omijajcie murat
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

Odpowiedź obiektu

Szanowni Państwo,

Aby ustosunkować się do Państwa opinii chciałabym poznać więcej szczegółów.
Póki co – zapewniam Państwa że przez cały czas dążymy do ciągłego doskonalenia zarówno personelu kuchni jak i obsługi kelnerskiej.
Restauracja Hotelu Murat*** od początku swojej działalności znajduje się w czołówce zarówno pod względem jakości serwowanych potraw jak i nienagannego serwisu.

Jest nam niezmiernie przykro, że nie zostali Państwo obsłużeni zgodnie z naszymi standardami.
Lecz żywimy nadzieję, że mimo nienajlepszego wrażenia będziemy mieli okazję jeszcze Państwa gościć i pozytywnie zaskoczyć.

Z wyrazami szacunku

Agnieszka Piotrowicz
Kierownik gastronomii
Hotel Murat***
gastronomia@hotelmurat.pl
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: ostatni spadek hotelu

Skoro w swojej ocenie jest Pan taki profesjonalny i krytyczny, to proszę częściej zerkać do słownika ortograficznego - słowo niekompetentny piszemy łącznie. A oceny powinni dodawać zalogowani użytkownicy. Tak więc ocena raczej mało przydatna.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 5