personel na niskim poziomie bez taktu i klasy

Byłam dziś z mężem na sushi a chodzimy tam często tzn chodziliśmy bo już więcej tam moja noga nie postanie wredna kelnerka poinformowała mnie że nie da mi zniżki bo zapomniałam karty stałego klienta wstyd i żenada zostawiałam u niech zawsze ok 200 zł a chodziłam kilka razy w miesiącu i zamawiałam kilka razy na wynos a tu takie podziękowanie, więcej do nich nie pójdę i na pewno będę odradzała znajomym .Pozdrawiam tyko sushi mastera( pana bez okularów) i radze mu pomyśleć nad zmianą restauracji bo to wstyd pracować w takim lokalu gdzie nie mają za grosz ani taktu ani honoru.niestety ale odradzam wszystkim ta restauracje, dzisiejszy rachunek opiewający na kwotę 216zł był ostatnim rachunkiem jaki u was zapłaciłam.ODRADZAM CHCIWUSÓW BEZ TAKTU I KLASY!!!
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: personel na niskim poziomie bez taktu i klasy

Witam.
Dużo przykrych słów pod naszym adresem i uważam że zdecydowanie nie słusznie.Tak jak to w gastronomi bywa personel a w szczególności kelnerki dość często się zmieniają, obsługa nie jest w stanie zapamiętać wszystkich naszych gości.
Poza tym to karta upoważnia do zniżki, a personel nie jest upoważniony takiej zniżki nikomu przydzielić bez okazania kary stałego klienta.Dlatego uważam że personel zachował się jak należy.
To Pani zapominalstwo jest przyczyną tej sytuacji a nie nasze chciwustwo jak o Pani nazwała i uważam również że ktoś z takim wykształceniem (lekarka) heh zachowała się bez taktu bo klasy to na pewno Pani szanowna nie ma wypisująca takie rzeczy.

Informuje że kartę stałego klienta należy okazać przed poproszeniem o rachunek w innym wypadku zniżka nie będzie akceptowana.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 13

Re: personel na niskim poziomie bez taktu i klasy

Post odpowiadający Pani "lekarce" potwierdza brak klasy osoby, która go pisała. Zaczyna się jak oficjalne oświadczenie restauracji, jednak kończy jak jakaś pyskówka na forum. "Zapominalstwo", "chciwustwo"?! Co to za kolokwializmy? Jeśli jesteś pracownikiem tej restauracji to następnym razem zamilcz, bo tylko robisz pod górkę.

Ponadto widzę, że u Was karty rabatowe to bardziej jak lojalnościówki przy kasach w hipermarketach są traktowane, tak samo jak klienci, a nie jak w prawdziwych, dobrych restauracjach stali klienci. Gratuluję.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: personel na niskim poziomie bez taktu i klasy

Masakra! przeciez w restauracjach zmieniaja sie kelnerki ktore nie moga spamietac ludzi. To chyba normalne ze po to sa karty dla klientow aby pokazac- tak to by kazdy mogl sobie powiedziec ze ja tu czesto jadam i tez chce miec znizke.
Co za ludzie w tej Polsce mieszkaja. To mi nie pasuje, tamto mi nie pasuje...
wszystko ma byc najlepiej za darmo i na najwyzszym poziomie.
Ciekawe czy w domu sushi lub w 77 bycie tak od "geby" dostali karte stalego klienta i znizke bez karty.
a jak wam nie pasuje to robcie sobie jedzenie w domu i nie marnujcie czasu ludzion ktorzy staraja sie wam pokazac troche swiata w innej kuchni.
I bez zbednych komentarzy pod moim postem.
Nie pracuje w tej restauracji jak wiekszosc zaraz napisze- jestem niezaleznym czlowiekiem ktory lubi dobrze zjesc i potrafi docenic wyjscie do klienta przez wlascicieli restauracji a nie czekac az dostanie cos za free.
Polska mentalnosc.
P.S.- ciekawe cxzy lekarz tez da wam znizke bo chodzicie do niego od czasu do czasu.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: personel na niskim poziomie bez taktu i klasy do Fusion sushi

Swoim komentarzem właściciel spowodował że wiele osób będzie was omijała, może Pani lekarka zapomniała ale to nie powód by nie dać zniżki skoro ktoś je tam cząsto, brak klasy widac po Panu z tej pseudo knajpy słowo których używa świadcza o jednym ( w szczególności "chciwustwo") że zapomniał Pan co ukończyc najmniej jednej klasy w szkole podstawowej bo wyżej to nie sądzę, po odpowiedzi równiez odrasdzam!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: personel na niskim poziomie bez taktu i klasy do Fusion sushi

Nie,no,najlepsze było to "heh" w wykonaniu Pana Właściciela -jeszcze Ci skręta i kaptura brakuje;).Cóż za elokwencja.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: personel na niskim poziomie bez taktu i klasy

po to kobieto dostalas karte aby ja pokazac przy rachunku. Nie tylko ty tam jadasz i jak kelnerka ma cie pamietac jak sa rozne zmiany :/
pokazalas klase nie ma co Pani DOKTOR :D
smakowalo do tej pory- prawda?!
a jak raz znizki nie dostalas bo kelnerka nowa i nie widziala cie wczesniej to juz nie smakuje jedzenie- HAHAHA- typowe zachowanie :wyższych sfer"
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2