porażka
Internet działa w miarę poprawnie choć niby LTE a potrafi drastycznie zwalniać. Za to TV i dekoder Horizon kompletne dno. Bez przerwy się zawiesza trzeba restartować. Nie przełącza na wybierany kanał i pomimo to że na ekranie widnieje kanał wybrany to odtwarza ostatnio oglądany. Sam dekoder włącza się po kilku przyciśnięciach klawisza włączenia, samodzielnie zmienia zaprogramowane ustawienia, nagrywa zaprogramowane audycje a później ich nie można odtworzyć pomimo że w menu istnieje ikona nagranego programu. Albo wo gule ich nie nagrywa pomimo zaprogramowania.Blokuje się odtwarzanie już wyemitowanych programów, Nie ma możliwości ustawienia kanałów według moich preferencji. Ciągła zmiana kanałów na liście raz kanał jest na miejscu np. 23 a jutro na 32 porażka. Na monity w infolinii pan beztrosko stwierdza że to jest urządzenie elektroniczne i ma prawo się psuć. Czy jak kupujemy np. komórkę, telewizor czy zestaw kina domowego to co trzy cztery tygodnie nosimy to do naprawy lub wzywamy fachowca ?????????????????? To jest po prostu kpina z klienta. Na zasadzie kupiłeś to się ciesz że masz a że się od czasu do czasu popsuje to drobny szczegół.