rozzalona

W sobote zostalam w b nieelegancki sposob potraktowana przez menadzera tego magazynu.Pare tygodni temu wypatrzylam lampe stojaca na stoliku na ktorym obowiazuja ceny na kg towaru niestety nie zdecydowalam sie na jej kupno gdyz nie moglam dopasowac odpowiedniego abazura, az do ostatniej soboty.Ze skompletowana podeszlam do Pani menadzer mowiac ze zostala zabrana ze stolika, z prosba o wycene zapominajac ze z tego miejsca cena obowiazuje wg wagi.Zostala wyceniona na 100zl i taka cene zaplacilam.Po czasie niestety, zorientowalam sie ze powinnam zaplacic+-60 zl poniewaz wazyla 2,5 kg.W poniedzialek udalam sie do Tivoli wyjasnic sytuacje.Ponownie upewnilam sie przy kasie co do cen i probowalam rozmawiac z Pania menadzer/wysoka blondynka/.Niestety zareagowala b. arogancko w nerwowy sposob wymawiajac sie brakiem czasu na rozmowe zaproponujac zwrot pieniedzy.Nie chce lampy zwracac gdyz pasuje mi do wnetrza.Jest mi przykro bo w tym miejscu dokonalam niejednego zakupu i do tej pory bylam zadowolona.Czuje sie jakbym chciala cos wyludzic a stalo sie dokladnie odwrotnie.Pani menadzer ewidentnie nie miala racji jednak chyba ciezko bylo jej sie przyznac do bledu.Pozostal niesmak.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: rozzalona

Z tego co wyczytałem, nikt Pani nie zmusił do zakupu... Więc należałoby się cieszyć, że chcieli oddać pieniądze a nie snuc jakieś nieuzasadnione żale. Nie jestem osobą związana z tym sklepem, ale Pani wypowiedź zirytowała mnie na tyle, że postanowiłem poświęcić 2 minuty mojej cennej soboty, żeby skomentować. Pani zachowanie odzwierciedla mentalność 'prawdziwego' Polaka, który zawsze ma żal o wszystko... Trzeba było oddać, zabrać kase i wyjść! I po temacie! Ale po co, lepiej wypominać przez następne 300 lat jacy to są żli ludzie i nie mieli dla Pani czasu. By słuchac smęcenia rozżalonej Pani. Żałosne....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: rozzalona

A ja myślę,że jest Pan klientem tego sklepu albo nawet pracownikiem.A jeśli nie ,to nie znając specyfiki sprzedaży w tym sklepie nie powinien się Pan wypowiadać i poświęcać swojego cennego czasu na pisanie złośliwych komentarzy. Jest Pan żałosny, mściwy,zazdrosny i jak każdy POLAK-musi Pan dorzucić swoje trzy grosze!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: rozzalona

A ja uważam,że ma Pani prawo czuć się rozżalona tym bardziej,że nie tylko Panią to spotkało.Uważam też,że menadżer sklepu powinien nie tylko znależć dla Pani czas ale rozwiązać tę sprawę profesjonalnie :)
PS.Znam Pana,który się wypowiedział.W tym sklepie dostaje nie mal wszystko za darmo dlatego tak ich broni
W rzeczywistości to istny burdel !
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0