skandaliczna sytuacja
Zamówiłam mały zestaw Hokaido plus dodatkowe maki. Swój zestaw zdecydowałam sie odebrać w lokalu. Mimo wyznaczonej przez Państwa pory zamówienie nie było gotowe o czym nikt nas nie poinformował, dowiedzielismy sie tego z "szeptu" Pań które nas obsługiwały i którym nawet nie zależało na wyjaśnieniu sytuacji i powiedzeniu prostego : "przepraszam, proszę cierpliwie poczekać" .... To chyba nie jest takie trudne???!
Zamiast tego usłyszeliśmy kłamstwa o zaginionym zestawie. Żenująca sytuacja. Do ceny dodatkowo został doliczony dowóz mimo ze zamówienie zostało odebrane osobiście (jedynym wyjaśnieniem może być promocja, która obowiązywała "na dowóz" natomiast w systemie cena była podana bez kosztów dowozu, który został doliczony dopiero w restauracji)Wydawało nam się, że jest to już koniec nieporozumień, które i tak nie powinny mieć wpływu na przepyszne sushi. Niestety po powrocie do domu okazało się , że brakuje dwóch sztuk sushi (niby nic ale jednak), pałeczek a co najgorsze w plastikowym opakowaniu pomiędzy sushi znależliśmy kawałek szkła.Daruje sobie przynoszenie i zwrot sushi do Państwa, ale cała sytuacja nie powinna w ogole mieć miejsca i jest skandaliczna. Bardzo mi przykro, ze
Zamiast tego usłyszeliśmy kłamstwa o zaginionym zestawie. Żenująca sytuacja. Do ceny dodatkowo został doliczony dowóz mimo ze zamówienie zostało odebrane osobiście (jedynym wyjaśnieniem może być promocja, która obowiązywała "na dowóz" natomiast w systemie cena była podana bez kosztów dowozu, który został doliczony dopiero w restauracji)Wydawało nam się, że jest to już koniec nieporozumień, które i tak nie powinny mieć wpływu na przepyszne sushi. Niestety po powrocie do domu okazało się , że brakuje dwóch sztuk sushi (niby nic ale jednak), pałeczek a co najgorsze w plastikowym opakowaniu pomiędzy sushi znależliśmy kawałek szkła.Daruje sobie przynoszenie i zwrot sushi do Państwa, ale cała sytuacja nie powinna w ogole mieć miejsca i jest skandaliczna. Bardzo mi przykro, ze