skarga
Skarga,
dzisiaj przed, ok. 12.40-13.00 robiłam zakupy
w Waszym sklepie. Stałam w kolejce do kasy przy dodatkowym stanowisku (informacja).Mój paragon nr 559195, kasa 000178, kasjer nr 2.
Wasz pracownik - pewnie z garmażu (ubrany w długi biały fartuch) w efekcie zamieszania (słoik majonezu rozbity na ziemi, przy koszykach) zajął miejsce do kasy przede mną, chociaż wcześniej stał za mną. Zwróciłam mu grzecznie uwagę, odburknął, że od początku był przede mną i o co mi chodzi, ma tylko pepsi. Był chamski, arogancki i nieuczciwy, nie stał przede mną. Jeśli w sklepie jest monitoring, będzie widać sytuację w kamerze.Powiadomiłam pracownika w czarnym polarze (imię na M; Mietek, Mirek??;przydałyby się identyfikatory personalizujące pracowników), że chcę złożyć skargę na chamskiego pracownika, poradził mi skrzynkę na opinię, ja na to, że poproszę o dane pracownika. W odpowiedzi usłyszałam, że nie może mi pomóc. Szczerze mówiąc to ja chciałam pomóc Wam, nie sobie; jeden cham więcej wśród pracowników Waszego sklepu niewiele zmienia w moim samopoczuciu, ale w jakości świadczonych przez Was usług - na pewno.
dzisiaj przed, ok. 12.40-13.00 robiłam zakupy
w Waszym sklepie. Stałam w kolejce do kasy przy dodatkowym stanowisku (informacja).Mój paragon nr 559195, kasa 000178, kasjer nr 2.
Wasz pracownik - pewnie z garmażu (ubrany w długi biały fartuch) w efekcie zamieszania (słoik majonezu rozbity na ziemi, przy koszykach) zajął miejsce do kasy przede mną, chociaż wcześniej stał za mną. Zwróciłam mu grzecznie uwagę, odburknął, że od początku był przede mną i o co mi chodzi, ma tylko pepsi. Był chamski, arogancki i nieuczciwy, nie stał przede mną. Jeśli w sklepie jest monitoring, będzie widać sytuację w kamerze.Powiadomiłam pracownika w czarnym polarze (imię na M; Mietek, Mirek??;przydałyby się identyfikatory personalizujące pracowników), że chcę złożyć skargę na chamskiego pracownika, poradził mi skrzynkę na opinię, ja na to, że poproszę o dane pracownika. W odpowiedzi usłyszałam, że nie może mi pomóc. Szczerze mówiąc to ja chciałam pomóc Wam, nie sobie; jeden cham więcej wśród pracowników Waszego sklepu niewiele zmienia w moim samopoczuciu, ale w jakości świadczonych przez Was usług - na pewno.