Odpowiedź obiektu
Z innego wątku udało się odczytać numer rejestracyjny i sprawdziliśmy czteroletni okres serwisowania Pańskiego samochodu w Skoda Plichta Gdynia.
Pomijam opinie na temat kadry, bo to Pana osobiste wrażenie, zapewniam, że w naszym serwisie są osoby pracujące od wielu lat.
Nasza kadra w chwili obecnej ma pierwsze miejsce w jakości świadczonych usług w całej sieci Serwisów Skody w Polsce.
Również wiele się zmieniło od Pana ostatniej wizyty w polityce cenowej naszej firmy jak np. Karty dla Stałych Klientów ze zniżkami do 50% za usługi serwisowe. Tak czy inaczej nie można powiedzieć, że nawet wtedy byliśmy serwisem drogim, ale nie wiem z czym Pan nas porównuje.
Taka opinia po dwóch latach od ostatniej wizyty i ponad czterech serwisowania pojazdu jest dla nas zaskoczeniem. Wiem, że część napraw była gwarancyjna, a do usług płatnych otrzymywał Pan rabaty. Oczywiście ma Pan prawo do swojej opinii ale jeśli chciałby Pan jeszcze o tym porozmawiać serdecznie zapraszamy do naszego obiektu.
1
1