Blisko dwa lata zmieniają mój email , mimo ze za każdym razem na infolinii o niego pytają to nie mogą aktualizować na poprawny. Składkę na ubezpieczenie od 2 lat obliczają ze szkodą której nie było, co sami w mailu z przeprosinami przyznali ze w Funduszu Gwarancyjnym już ona nie figuruje ale ich system dalej ją widzi. Rekalkulacja nadpłaconych składek trwa w nie skończoność. infolinia - przełączanie z działu do działu gdzie za każdym razem uzyskuje inne informację. Tłumaczenie ze "czasem" system nie aktualizuje danych to już żenada.
Dopiero wypowiedzenie umowy poskutkowało tym, że nagle system widzi nadpłaconą kwotę a oprócz przeprosin kasa zostanie zwrócona.
3 lata ubezpieczenia w hesti wspominać będę jako najgorszego z ubezpieczycieli i to za sporą kasę.
Nie chce nawet wiedzieć jak wygląda u was wypłata odszkodowań ....
Nie polecam. Wysokie ceny obsługa do d.