stado baranow

Niedouczony technik przyszedl zwiekszyc predkość internetu, a konkretnie sprawdzić co jest przyczyną niskiej prędkości, z zamowionych i opłacanych 5 Mbit/sek , predkośc na downloadzie wahala sie w przedziale 0,5 do 1 Mbit.
Przyszeld chlop wylogował modem i powiedział że musi isć bo ma dużo pracy. Tyle go widziałem.
Maja wszystko w d....ie odkąd zaczeli być przejmowani przez Vectrę. Mam nadzieję że takich techników wywalo na zbity pyst z tej roboty. Niech ida stukać w klawiature, na kasie w hipermarkecie.
Koleś na numerze serwisowym nic nie moze zrobić. Nie moze skontaktować sie z technikiem ktory podjął sie zlecenie, nie moze z nikim sie skontaktować. Mam pytanie retoryczne. Po co on tam w ogole siedzi.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: stado baranow

Zaniepokoiła nas opisana przez Ciebie sytuacja, dlatego prosimy o przesłanie wiadomości wraz z opisem sprawy na adres bok@jarsat.pl. Postaramy się jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie usługi internetowej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2