systematyczny brak internetu

Systematycznie brak internetu i pracownicy nic nie robią ,nic nie wiedzą ,tylko przyjmują zgłoszenia .
Brak kopentencji !kogo ztrudnia ta firma !szok !
na prawdę nie polecam ! na rynku jest tyle fajnych ofret ,że można z całą pewnością wybrać coś lepszego !
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: systematyczny brak internetu

Zapraszamy do przesłania zgłoszenia na adres bok@jarsat.pl. W ten sposób Pracownicy będą mogli zapoznać się z opisaną kwestią i podjąć stosowne działania.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: systematyczny brak internetu

Najgorsze jest to ,że tu nie mam żadnych działań !
Od piątku jest zgłoszenie i zero reakcji.! Najgorsze jest to ze sytuacja ta stale się powtarza . W zeszłym tygodniu od piątku od 16,00 i kolejny cały weekend brak internetu , i w ciągu tygodnia również! szkoda nerwów i czasu na dzwonienie , bo i tak robią sobie co chcą !a jak zadzwonię to nic nie wiedzą przekazują sprawę dla techników i to trwa i trwa ,a mamy już poniedziałek ,a ja ciągle nie mam internetu .
Już rozmawiałam ze znajomymi jak najszybciej zmieniamy dostawcę !!!!
To jest kpina jakich fachowców i pracowników w biurze zatrudnia Jarsat.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: systematyczny brak internetu

Przepraszamy za utrudnienia w odbiorze usługi internetowej. Zapewniamy, że jeżeli zgłoszenie zostało skierowane do Działu Technicznego, to jest w trakcie weryfikacji i Pracownicy techniczni podejmą działania, aby jak najszybciej wyeliminować nieprawidłowości.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2