Mila atmosfera i szacunek dla klienta
~recepcjonistka
(13 lat temu)
Szanowny Panie,
z prrzykrością czytałam ten wpis, zwłaszcza, że w żaden sposob nie przystaje on do rzeczywistości. Obawiam się, że za nickiem "turysta" może kryć się po prostu nieuczciwa konkurencja.
W naszym salonie każdy klient jest miłym i oczekiwanym gościem. Pracownicy dokładają starań, by pobyt u nas stał się chwilą wytchnienia w codziennym zabieganiu. Wkładają dużo serca w to, aby Państwo opuszczali salon zadowoleni, wypoczęci, zrelaksowani.
Mogę stwierdzić, że kadrę cechuje oprócz życzliwości i serdeczności również wysoka kultura osobista i siłą rzeczy nie przystaje to do Pańskich, bezpodstawnych, odnoszę wrażenie, oskarżeń.
Proszę też pamiętać, że każdego klienta traktujemy indywidualnie i jeśli hipotetycznie pojawi się brak satysfakcji z uzykanego efektu - wystarczy o tym wspomnieć. Dodam, że jest to sytuacja potencjalna. Nasi fryzjerzy sumiennie konsultują z klientem efekt, który zamierza się osiągnąć.
1
3