tragedia..

pierwszy i zarazem ostatni raz...nigdy wiecej...
wiecej szkod niz pozytku odbior auta z plamami na fotelach plamy od oleju ! praktycznie nie do usuniecia...brak normalnych zabezpieczen..
Mechanik czy jak kto woli pracownik zachowywal sie jakby pierwszy raz w zyciu tam pracowal Zero rutyny brak doswiadczenia Zero..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Kliencie,

Codziennie dbamy o to aby nasz warsztat bardzo skrupulatnie podchodził do świadczonych przez nas usług i każdego klienta traktował bardzo rzetelnie. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy dobro klienta i jego zadowolenie. Jako właściciel firmy również osobiście spotykam się z klientami, pracownikami aby wypracować najlepsze sposoby komunikacji.

Przykro mi, że niedostateczne zabezpieczenie foteli przez pracownika, spowodowało tak jednoznacznie złą opinię. W podobnych przypadkach zawsze istnieje możliwość kontaktu ze mną, do czego zachęcam. Dopilnuję wtedy aby nawet w przypadku reklamacji - klient ostatecznie był zadowolony.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Odpowiedź obiektu

"Ze mną" czyli z kim??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Odpowiedź obiektu

to pytanie wyjasnia inteligencje
"ze mną" czyli z wlascicielem.... -jest napisane przeciez. Wiec nie trudno sie domyslec ze z p. Sosnowskim.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1