ubieranie noworodka

Temat dostępny też na forum: Rodzina i dziecko
niedługo rodzę i mam pytanie. Jak często zmienia się ubranko noworodkowi? Jak się zabrudzi, czy po prostu codziennie? I czy dziecko na noc przebieracie w jakąś piżamkę? Czy śpi w tym w czym jest w dzień?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: ubieranie noworodka

ubranko zmieniasz codziennie (czasem nawet kilka razy bo albo się zabrudzi albo dziecko mocno ulewa, przesika pieluchę itp i inaczej się nie da) na noc ubierałam w wygodne body z dł. rękawem i bawełniane spioszki (po kąpieli)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

ja zawsze po kąpieli ubierałam czyste, jeśli mi dzieci w nocy nie przesikały czy nie ulały, to zostawiałam te body/pajac na dzień i zakładałam coś na wierzch no i wtedy w ciągu dnia tak jak się zabrudziło, jeśli nie to znów po kąpieli świeże :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

dzięki za odp. - to moje pierwsze dziecko i jestem zielona w temacie :)

Tak dziewczyny pisały jak się zabrudzi to czyste. Ja na noc, po kąpieli nakładam Maćkowi bawełnianego pajacyka. Na dzień, teraz, na ogół body dł.rękaw + body kr.rękaw + spodenki + skarpetki. W mieszkaniu mam ok. 20-21st.

ja od początku uznałam, że będę co innego ubierać na dzień, a co innego na noc. Żeby dziecko też się przyzwyczajało do ubierania, rozbierania, turlania, przekładania, itp. Czy ktoś chciałby się pokazywać rodzinie i znajomym w piżamie? i to na zapoznanie? ;] Jak po nocy ciuszki nie były zabrudzone, to na dzień przebierałam w inne, a te z nocy były na następną noc.
ogólnie dość często się na początku przebiera.
Zwróć uwagę, żeby nocne ciuszki miały łatwe dojście do pieluchy, np. pajace z rozpinanymi nogawkami. Żebyś mogła nocą przewijać maluszka nie rozbudzając go zbytnio - im mniej ruchów tym lepiej :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4