wizyta

Ten serwis to jedna wielka pomyłka.wysłałem kilka wiadomości na adres email ze strony ,o koszt wymiany klocków i tarcz w bmw.Po kilku dniach dopiero ktoś raczył odpowiedzieć z zapytaniem o numer nadwozia.wysłałem wiadomość z numerem i ponad tydzień zero odpowiedzi ,więc wybrałem się osobiście do salonu.Tam przy obsłudze serwisowej przy biurku była jedna osoba na cały serwis do obsługi.czekałem pytałem ile to potrwa?odp:trzeba poczekać . pracownik kręcił się bezsensu,rozmawiał z kimś o jakiś pierdołach .ja dalej czekałem . W końcu pytam ponownie ile to potrwa że chciałbym się tylko dowiedzieć o koszt wymiany klocków i tarcz. Pracownik powiedział ,że może zrobi kosztorys na email !?WIĘC JUŻ MI CIŚNIENIE SKOCZYŁO. ja na to że wysyłałem kilka meili i nie otrzymałem odpowiedzi i dlatego przyjechałem osobiście! Nastepne głupie pytanie ze strony pracownika ?! na jaki email zostało to wysłane ?? a ja na to ,że na adres ze strony Zdunek !!! a na jaki miało być wysłane???poza tym po co mam pamietać jakiś adres. TOTALNA PARANOJA.dalej czekam i znowu jedna osoba obsługuje jakiegoś klienta a ja dalej czekam. W końcu wyszedłem . to jakaś kpina a nie autoryzowany serwis . ODRADZAM SZKODA CZASU .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: wizyta

Racja,ten serwis i zatrudnieni tam " fachowcy" to faktycznie pomyłka i to WIELKA !!Byłem tam dwa razy celem ustalenia usterki ( pokazywała się żółta ikonka - samochodzik )cały dzień auto stało na hali , skasowali ikonkę a po 2 kilometrach ikonka pokazała się powtórnie.SERWIS ???? omijać z daleka !!!.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0