wojak / 2022-01-15
Otrzymałem auto w ramach assistance. Nie wybrałem tej firmy - zrobił to ubezpieczyciel. Gdy minęło 14 dni najmu z polisy, warsztat miał wyjaśnić kwestię przedłużenia najmu. Nie udało się. Wspomnę tylko, że jestem żołnierzem i dojeżdżam z daleka do jednostki i akurat nazajutrz miałem służbę. Pracownik z Gdańska miał dostać info z warsztatu o konieczności przedłużenia najmu, ale okazało się, że w tej polisie nie mam takiej opcji, choć pani z infolinii wskazała na taką możliwość. Pracownik z gdańska wspomniał, że będę musiał wynajmować auto samodzielnie, ale nie wspomniał, że ktoś może mi bez uprzedzenia zablokować auto. I właśnie pierwszego dnia najmu poza polisą, gdy akurat wyjeżdżałem z pracy otrzymałem maila z linkiem do opłacenia faktury. Nie mogłem go tak szybko odczytać, bo spieszyłem się na zakupy czegoś do jedzenia na służbę. Gdy robiłem zakupy, auto zostało zablokowane!!!