wpisano status doręczono, a paczka dotarła 3 dni później

oczywiście po wykonaniu 5 telefonów i stracie pół godziny...
porażka, zero kontaktu, zero tłumaczenia się, czy nawet jakiejś skruchy...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: wpisano status doręczono, a paczka dotarła 3 dni później

Szanowny Użytkowniku, dziękujemy za komentarz. Z opisu wynika, że mamy do czynienia z błędem człowieka, ale oczywiście sytuacja taka nie powinna mieć miejsca. Pragniemy przeprosić za niedogodności, które były jego konsekwencją. Zachęcamy także do zgłaszania uwag i sugestii bezpośrednio do naszego Biura Obsługi Klienta pod adresem bok@siodemka.com. Komentarze naszych klientów mają realny wpływ na usprawnienie procesów obsługi.
Z wyrazami szacunku
Zespół Siódemka
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1