wspomóż życie studenta

Dzień dobry!
Jestem studentką pierwszego roku na UAM. Chciałabym się zwrócić do Państwa z prośbą o pomoc. Mianowicie potrzebuję środków pieniężnych na podstawowe środki do życia. Życie studenta wymaga wielu poświęceń także finansowych, a o pracę łatwo nie jest (nie chcę szukać sponsora, albo pracować w innych formach osoby do towarzystwa- tylko taka pracę najczęściej oferuje się studentce). Chciałabym bez wyrzutów sumienia kupić sobie nową książkę, bluzkę, czy iść do pubu ze znajomymi, dlatego proszę o przesłanie choćby 1 zł. Będzie to świadczyć o Państwa chęci pomocy i zrozumienia dla życia studenta, za które z góry bardzo dziękuje.
Nr konta: 46 1050 1735 1000 0090 6323 2400

P.s. Jeśli dla kogoś moja wypowiedź jest zbyt szczera lub ktoś uważa, że jest nie na miejscu, bądź stwierdzi, że inni potrzebują o wiele więcej i sobie radzą to po prostu niech nie wysyła tych pieniędzy i obejdzie się bez zbędnych komentarzy. Dziekuję.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: wspomóż życie studenta

okej. powstrzymałem się
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzisas przeciez jest mnóstwo pracy dla studentów. To jakas kosmiczna sciema.

też mi się marzy jakiś jadowity komentarz w stylu "jak ja się uczyłam, to z********ałam po zajęciach w stoczni, a po stoczni w knajpie...", ale się powstrzymam (kłamstwo i zaprzeczenie), bo mam dziś jakiś taki refleksyjny nastrój i spokojny dzień (prawda).

dzień dobroci dla leniwych studentów.

właściwie, to mogę sobie pozwolić na jakikolwiek komentarz, ponieważ nie jestem żadną z osób wymienionych w "ps".

DO ROBOTY, KRÓLEWNO!

Tam się zaraz boczycie.
Ja powiem tak, kolo (czy kto tam) zbiera na piwo bo chyba jakoś sesja dogorywa i ja to rozumiem. Rozumiem, bo w różnych stoczniach w Europie pracowałem, a każdy stoczniowiec wypić lubi (no ci z rozruchów to mniej, bo to elita, ale mimo, że ja z nich to bratałem się ze spawaczami)