wszysko bylo OK...do samego dnia slubu

Dziewczyny uwazajcie na ten salon. Co prawda panie sa bardzo kreatywne i na pewno podchodza do kwesti z pomyslem i orginalnoscia ale samo wywiazanie sie z umowy w samym dniu wesela niestety bardzo odbiega od rzeczywistosci. Co gorsze na sam koniec panie okazaly sie niemile a wrecz aroganckie!! Spoznily sie na miejsce gdzie mialy stroic, zapomnialy kilku elementow, ktore byly przeze mnie zamowione a czesci wystroju nawet nie zrobily. Jedyny uslugodawca, ktory niestety mnie rozczarowal. Na szczescie nie popsulo mi to humoru i cala impreza byla fantastyczna ale odradzam salon, nie psujcie sobie krwi w tak waznym dniu. No I te ceny...
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 17

Re: wszysko bylo OK...do samego dnia slubu

dziwne, dla mnie to pisze tylko konkurencja... skoro cena ci nie odpowiadała to po co sie na nich zdecydowałaś???? Myślę, że taka duża firma by sobie na to nie pozwoliła.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: wszysko bylo OK...do samego dnia slubu

Bardzo prosimy o poparcie tej opinii jakimiś faktami, np. nazwiska, data ślubu czy zdjęcia, ponieważ wątpimy w wiarygodność anonimowych osób. W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt mailowy info@arttrend.pl
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: wszysko bylo OK...do samego dnia slubu

Jeżeli nie wywiązali się z umowy złóż reklamację, żądaj zwrotu (części) poniesionych kosztów. W tym celu skontaktuj się z salonem. Myślę, że jako firma, której zależy na klientach podejdą do sprawy profesjonalnie i w miłej atmosferze uda się wszystko załatwić. Oczywiście pozytywnie, tak, by obie strony były zadowolone.
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: wszysko bylo OK...do samego dnia slubu

W 2010 r. miałam podobne doświadczenie z tym salonem jeżeli chodzi o suknie ślubną. Niestety właścicielka salonu nie była skłonna do porozumienia się i rozwiązania problemu, co więcej w momencie gdy zaczęłam domagać się od salonu wywiązania się z umowy spotkało mnie wielkie rozczarowanie - arogancja i lekceważenie.
Asortyment owszem powala na kolana - mnie powalił, jednak zaufanie w takim szczególnym dniu jest szczególnie ważne, a ja bym drugi raz nie skorzystała z tego salonu. Kosztowało mnie to za dużo nerwów. Jedno jest pewne na obiektywność Pani właścicielki nie można liczyć, szczególnie gdy chodzi o błędy i pomyłki wykonane przez jej siostrę. Na koniec chcę zaznaczyć, że w podobnej sytuacji w tym samym czasie była przynajmniej jeszcze jedna klientka - de-fakto również Ola.
ODRADZAM bo salonów z pięknymi sukniami jest wiele, ostatnio nawet pomagając swojej przyjaciółce przed jej ślubem(13.10.12) korzystałyśmy z usług innego salonu i też wystąpiły komplikacje, ale reakcja salonu była zupełnie inna niż w Arttrend, co dodatkowo utwierdza mnie w przekonaniu, że "ładna miska jeść nie daje... "
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5