wszystko super, ale obsluga klienta to PORAŻKA
w indeco zamowilam niewielka szafe do przedpokoju, w ktorej po kilku dniach drzwi przestaly sie prawidlowo zamykac (u gory nei domykaly sie na ok. 3 cm). aby to naprawic potrzebna byla regulacja drzwi, wiec 5 min roboty, ale pani z biura obslugi klienta na Narwickiej w gdansku przez 5 dni umawiala do mnie montera na taka minirobote, a tak naprawde w ogole z nim nie romzaiwala!!! co okazalo sie dopiero piatego dnia, gdy czekalam na niego przed osma rano, a on nie przyjechal. wtedy wyszlo szydlo z worka, ze on o niczym nie wiedzial przez wczesniejsze cztery dni (ona twierdzila, ze jest z nim w kontakcie i probuje znalezc wspolnie z nim dogodny dla mnie termin). zatem obsluga indeco, ktora chamsko OKŁAMUJE ludzi prze 5 dni z rzedu, zasluguje na potepienie, a firma na negatywna opinie. uwazajcie zatem na indeco, bo jak przytrafi wam sie potrzeba, ze niezbedna bedzie ponowna wizyta montera, zostaniecie potraktowani jak debile - jak ja przez te kobiete. nie dajcie sie tak traktowac! choc z samej szafy i mojego montera jestem bardzo zadowolona i nie mam sie do czego przyczepic.