wyciszenie mieszkania

czy ktoś kiedyś wyciszał mieszkanie?
chodzi mi głównie o sufit i podłogi(by odgrodzić się od głośnych sąsiadów z dołu i góry)?

jakimi materiałami można to wykonać i na ile jest to skuteczne?

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: wyciszenie mieszkania

Ja będę wyciszać swoje, gdy je odbiorę. Niestety też jestem póki co zielona jeśli chodzi o materiały. Również chętnie posłucham kogoś, kto to już zrobił. Uważam, że przy mieszkaniu w bloku jest to konieczność - inaczej słucha się życia sąsiadów, a jak są imprezowi albo mają bambinos, to jest porażka.

nie wiem jak z podłogami ale ściany oraz sufit można obłożyć specjalnymi płytami gipsowymi (w Niemczech są one niebieskie - dźwiękoszczelne) najlepiej 2 warstwy , dodatkowo między ścianą mieszkania a płytą gipsową wykłada się watą dźwiękoszczelną (droższa niż standardowa)

dzięki tym można naprawdę nieźle wyciszyć mieszkanie, fakt jest to droga sprawa i tracimy trochę mieszkania około 5cm ale mamy cisze i spokój oraz ładne proste ściany :-)

pozdrawiam

może ktoś napisać o wyciszeniu podłogi

Dzięki za odpowiedź. Wolę poczekać z innymi rzeczami, a wydać na wyciszenie :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam
Najlepiej wyciszyć mieszkanie wełmną mineralną. wykonuje się stelaż na suficie ( taki podwieszany 0 oraz na ścianach. Wyciszenie jest bardzo duże . jednak są też minusy - zabiera się powierzchnie pokoju - srednio ok 10-15 cm z każdej strony . jednak warto. jakby co to mogę to zrobić - jestem wykonawcą . Leszek - firma Interior 660-400-112

Nie są to duże koszty http://www.websterl.pl/na-czym-polega-skuteczne-wygluszenie-mieszkania/ naprawdę warto.

Inne tematy z forum

dom czy mieszkanie??? (432 odpowiedzi)

zaczynam juz myslec o własnych czterech katach ale ceny mieszkań jak i budowy domu mnie...

ile czasu potrzeba aby wykończyć mieszkanie 42m2 (41 odpowiedzi)

Witam, mam pytanie : ile mniej więcej potrzeba czasu aby wykończyć mieszkanie 42m2 w stanie...