zakup internetowy - brak dostarczenia zakupionego towaru

Zamówiłam w sklepie przez stronę internetową kurtkę, komunikat był : po odbiór w sklepie stacjonarnym. Na miejscu okazało się że kurtki nie ma i nie będzie, bo sklep internetowy to tylko sugestia i należy dzwonić telefonicznie upewniając się czy coś jest czy nie ma. Co jest kompletną bzdurą.
Na miejscu w sklepie cen nie ma na każdym asortymencie, a Pan strzela cenę z głowy która jest niezgodna z ceną w sklepie internetowym.
Nie polecam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Ja zamawiałam u nich kurtkę ze sklepu internetowego i bez żadnych problemów odebrałam - wszystko już mieli zapakowane i gotowe, a cena taka jak na stronie. Podobnie moi znajomi, także to raczej pojedynczy wypadek. Ciężko mi powiedzieć, ja przy następnej okazji na pewno się tam wybiorę po sprzęt.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Strasznie nam przykro ze nie daliśmy rady. Jednak jak sama Pani napisała że trzeba sprawdzić dostępność produktu, a nie zrobiła tego Pani. W regulaminie naszego Sklepu internetowego jest wzmianka o możliwości sprzedaży produktu równolegle w sklepie stacjonarnym i niestety nie zawsze udaje nam się to w 100% kontrolować. Więc nie do końca mogę się zgodzić z Panią. Co do cen nie są wymyślane z głowy a z cennika, który otrzymujemy od oficjalnych przedstawicieli.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0