żałosne

Jestem niezadowolona z wielu powodów:

Nie masz kasy, nie przychodź.
Takie powinno być motto tego sklepu. Jestem studentką dziennych studiów Socjologii i nie stać mnie na tak drogie staniki. Wiedziałam jednak, że muszę sobie kupić dobry stanik, więc przypadkowo trafiłam tam. Na stanik wydałam 190 złotych - więc dla mnie to dużo, zaś pani w sklepie w gdyni z uporem maniaka namawiała mnie na inny, później na majtki (6ozł!!!) i nie rozumiała czemu nie chcę go kupić! Nie powiedziałam jej, że nie mam pieniędzy, bo to byłoby... głupie. Całe to miejsce straciło czar i na pewno tam nie wrócę.

Kawa?
Widziałam ekspress, kanapę, zabiegane panie, pisma - ale nic mi nie zaproponowano.

Chociaż jestem klientką, a raczej byłam to nie miałabym pojęcia o tych stanikach i ich skomplikowanych nazwach. Polecam się uważnie przyjrzeć. A prawda jest taka, że gdyby w sklepie lingeria było tak cudownie, to na pewno nikt nie pozwoliłby sobie na takie traktowanie klienta!

Moja teoria?
Iść do tego sklepu, dowiedzieć się o rozmiar i kupić na allegro, gdzie jest taniej :) Można nawet trafić o 50 złotych mniej!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: żałosne

Jako zespół salonów Lingeria staramy się nieustannie podnosić nasze kwalifikacje i poziom naszych usług. Zawsze wszelkie uwagi będą dla nas cenne, bo dzieki nim stajemy się coraz lepsi. Jest nam niezmiernie przykro, że pojawiły się tak negatywne emocje u Pani po wizycie w naszym salonie. Prozimy o kontakt z nami to postaramy się to Pani zrewanżować.

Brafiterka w przymierzalni pomaga klientce znaleźć najlepsze modele (najlepsze nieznaczy najdroższe), ale to klienta podejmuje ostateczną decyzję. Zapewne tak było w Pani przypadku.

Majtki do kompleu do biustonosza są zawsze proponowane i pokazywane - większość kobiet lubi posiadać komplety.