Chciałam się dowiedzieć telefonicznie, jaka jest oferta na kursy wakacyjne, dokładnie 2 pytania: o cenę i ilość godzin kursu podstawowego stopnia, ale to jakaś wielka tajemnica, jeśli sie nie poda swoich danych osobowych i nru telefonu. Zadzwoniłam na podany na stronie nr 801.., ale Pani mi nie mogła przedstawić oferty w Gdyni, gdyż oferty się między sobą różnią, nie wiem w takim razie po co ten nr.. Znalazłam nr bezpośrednio do szkoły w Gdyni, ale tam na siłę próbowano mnie umówić na spotkanie z konsultantką i wziąć mój numer telefonu. Ponieważ jest to dość częsta marketingowa sztuczka, by wyciągnąć dane i nagabywać późniejszą ofertą, to się nie zgodziłam. Tak więc nie udzielono mi informacji, ile kosztuje kurs, bo pani, która odbiera telefony nie ma informacji o ofercie szkoły językowej, w której pracuje, w ten blef jakoś nie chce mi się wierzyć.. Nie wiem, czy mnie stać na kurs w Empik School, bo nie udało mi sie uzyskać telefonicznie takiej informacji, wiem tylko że ta specyficzna polityka traktowania potencjalnych klientów odstrasza zamiast przyciągać, przynajmniej mnie..