żenada!

Zapłaciłam 150 zł za naprawę zamrażarki, która po wyjściu "fachowców" działała pół godziny! Od dwóch dni próbuję się umówić ponownie na naprawę, lecz "fachowcy" zwodzą mnie, umawiają się, ale nie pojawiają, lub nie odbierają telefonu!!! NIE POLECAM!!! I nie wiem, co mam zrobić, żeby odzyskać moje 150 zł :(
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: żenada!

JUż wiem, jak działa ta firma! Albo się uda, albo nie! Spójrzcie na opinie, nie ma pośrednich! Albo firma super, albo beznadziejna! Fakt jest taki, że do zepsutego sprzętu, po raz pierwszy przyjedżają natychmiast. I albo uda się naprawić, albo nie, ale próbują. Jezeli się uda, no to opinie, ze firma jest the best, a jak się nie uda, to firma beee. Ale nikkt nie napisałby beee, gdyby odbierali telefony od osób reklamujących, a jak juz odebrali, to powinni wywiązać się z terminu umówionego z klientem. A oni się umawiają na poprawkę, ale się nie zjawiają i nie odbierają telefonu. U mnie wreszcie się zjawili, w NIEDZIELĘ! Dzisiaj mamy czwartek i jak narazie zamrażarka działa, więc już teraz nie wiem, czy polecać, czy odradzać :D Chyba trzeba liczyć na szczęście :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0