żenada

jak dla mnie żenada, mnie obsługiwał p.maciej - gdy pojawił się problem, nagle przestał odbierać telefony i zniknął na zwolnieniu lekarskim, gdy napisałam mu, że proszę o wyznaczenie osoby na zastępstwo podczas jego nieobecności - odpisał, że jest niezastąpiony! co za tupet! nie poinformował mnie o tym, że zwrotna opłata rezerwacyjna, w rzeczywistości nie jest zwrotna, bo (jak stwierdził) - dla niego było to oczywiste, dla mnie - osoby, która pierwszy i ostatni raz kupowała mieszkanie już niekoniecznie. gdy zadzwoniłam do biura i zapytałam czy NOWE mieszkanie, które jest za moją ścianą zostało już sprzedane, usłyszałam od pracownicy działu rynku pierwotnego, że ponieważ dom już stoi - powinnam dzwonić do działu rynku wtórnego. ludzie! jeśli pracownica biura nieruchomości nie rozróżnia czym jest rynek pierwotny od rynku wtórnego to to jest żenada! mało tego - pracownicy biura porobili zdjęcia mojego domu wraz z dobytkiem, który akurat był na widoku i umieścili te zdjęcia w internecie na swojej stronie jako reklamę! no tak, bo przecież ciężko było porobić zdjęcia zanim mieszkanie zostało sprzedane. jakby tego było mało - postawiono mi w MOIM OGRÓDKU szyld reklamowy z numerem do
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dziękujemy za przedstawioną opinię. Dogłębnie analizujemy każdy sygnał ewentualnego braku pełnej satysfakcji naszego Klienta; jesteśmy też świadomi, że czasem emocje biorą górę nad faktami, z czym mieliśmy już do czynienia. Biorąc powyższe pod uwagę, opinie wyrażane anonimowo na nasz temat, traktujemy ze szczególną uwagą.
Udało nam się ustalić kim jest Pani XYZ, co pozwala na merytoryczne ustosunkowanie się do podniesionych zarzutów. Z naszego punktu widzenia nie są one w pełni zasadne, mimo że staramy się spojrzeć na sprawę także z drugiej strony. Niepodważalnie, w przypadku Pani XYZ, udało się uzyskać od dewelopera znacznie lepsze warunki niż przewidywała oferta, m.in. dłuższy okres rezerwacji nieruchomości, co było związane z ponadstandardowym badaniem zdolności kredytowej, czy też bezodsetkowe przesunięcie terminu zapłaty pierwszej transzy.

Odnosząc się do zachowania Pośrednika, wskazać możemy na sytuacje, które mogły mieć miejsce. Prawdą jest, że nie zawsze można odebrać telefon od Klienta – wszak oznaką braku szacunku byłoby np. przerywanie rozmowy prowadzonej z innym Klientem. W takim sytuacjach zawsze jednak oddzwaniamy. W okolicznościach niniejszej sprawy, w istocie przez jeden z powodów, jakim jest choroba dziecka, czasowo ograniczony był kontakt z agentem prowadzącym transakcję – sytuacja jednak została Pani XYZ wyjaśniona. Nasz pracownik zaprzecza, aby z jego ust miały paść przytoczone słowa. Zespół rynku pierwotnego jest zgranym zespołem i zastępowanie się w przypadku zdarzeń losowych przebiega bezkolizyjnie dla Klienta.

Pani XYZ jest naszą klientką. W naszych działaniach dążyliśmy do pełnego jej usatysfakcjonowania ze współpracy. Przykro nam czytać przedmiotową opinię, do której staramy się obiektywnie odnieść.

Podkreślając jak najdalej idącą chęć wyjaśnienia każdej sprawy budzącej wątpliwość ze strony klienta, pozostajemy do dyspozycji. Na bazie niemal już piętnastu lat działalności na rynku trójmiejskim, udało się nam stworzyć wysoki i precyzyjnie określony w wewnętrznych procedurach standard obsługi Klientów; tego standardu staramy się trzymać na co dzień.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0