żenujący poziom obsługi i informacji

Dopóki istniał Homenet jako odrębny podmiot, można było zadzwonić do administratora i dowiedzieć się wszystkiego co się chciało. Teraz, po przejęciu przez Stream, żeby czegokolwiek się dowiedzieć trzeba jeździć na Żabiankę (co jest dość problematyczne jeśli mieszka się w dzielnicy Gdańsk-Południe) do biura obsługi, które czynne jest w godzinach, w których normalny zjadacz chleba pracuje. Po zadzwonieniu na infolinię nikt nie jest zdolny do udzielenia jakiejś informacji. Kiedy chcesz podpisać umowę, dzwonisz i dowiadujesz się, że istnieje możliwość instalacji internetu pod Twoim adresem. Podpisujesz umowę i czekasz na instalatora, który przychodzi i oświadcza Ci, że nie ma technicznej możliwości. Dzwonisz do BOK-u i po dwóch tygodniach(!) oświadczają Ci, że Twojej umowy nie ma jeszcze w systemie. Umowę można więc podrzeć i wyrzucić. Co to w takim razie jest? Dla mnie totalna żenada i niekompetencja! NIE POLECAM!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: żenujący poziom obsługi i informacji

podpisałeś umowę ? umowa obowiązuje Ciebie jak i firmę z którą ją podpisałeś.Przeczytaj regulamin główny oraz wszelkie regulaminy które podpisywałeś może należy ci się rekompensata lub ktoś mało kompetentny chce podejmować decyzje. może trzeba z kimś to skonsultować wyżej w tej firmie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: ¿enuj±cy poziom obs³ugi i informacji

To Stream wie że istnieje coś takiego jak UMOWA z klientem? Widział ktoś tam w ogóle na oczy umowy podpisywane przez starych klientów z Homenet? Czytał ktoś tam "Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez firmę HomeNet Technologies Sp. z o.o." (ostatnia wersja z dnia 31 lipca 2007 roku) obowiązujący do tych umów, a który firma Stream (zgodnie z deklaracją o zachowaniu dotychczasowych warunków i braku nowych umów) powinna przestrzegać?
Sądząc po dotychczasowych dokonaniach tego wspaniałego operatora to chyba nie bardzo...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1