zgadzam sie z ponizszym wpisem,jak z filmow barei

obsluga na lajcie totalna zlewka,zawrocilem im -upe z samego rana-tak oni stwiwerdzili,bylo okolo godz 10.15 przed kawa-kupowalem polos do forda galaxy i tu problem.. podobno jest ich tysiace tak uslyszalem ,, mimo ze przynioslem stara na wzor,po dlugich rozmowach udalo mi sie kupic tylko jedna czesc polosi drugiej nie .NIE POLECAM, pewnie hurtownikow traktuja inaczej ...do wiad.szefostwa w koncu jest podglad i kamery-mozna odtwozyc..paragon z dnia 2015-01-08 nr.par.58075 godz10.52 pan po lewej wiz a wiz wejscia pan ktory mnie obslugiwal...dziekuje za przeczytanie i pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: zgadzam sie z ponizszym wpisem,jak z filmow barei

Półos składa sie z dwóch częsci i tą pan otrzymał a drugiej nikt nie widział .A ze są rodzaje półosi a dodatkowo powiedział pan ze teraz jest manual a kiedys był automat to pewności nie ma .Także przepraszam za nie wiedze nie posiadam katalogu serwisowego
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: zgadzam sie z ponizszym wpisem,jak z filmow barei

Przy okazji zakupu katalogu serwisowego polecam zapytać o słownik ortograficzny - wpis wyżej wskazuje że może się przydać.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: zgadzam sie z ponizszym wpisem,jak z filmow barei

do jednej czesci mozna dopasowac druga-ale jak brak checi to sorry
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: zgadzam sie z ponizszym wpisem,jak z filmow barei

Pan po lewej vis a vis wejścia (lewy narożnik stojąc w drzwiach) psuje niestety dobry wizerunek firmy...Masakra !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0