stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Zapraszamy na 7. Forum Inicjowania Rozwoju. W tym roku konferencja organizowana jest pod hasłem "Wizja i Wrażliwość - Pomorze na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju". Spotykamy się w gdańskim Centrum Hewelianum, dnia 25.10.2018 roku.

lis 6

środa, g. 10:45 - 14:30

Gdańsk,
Wstęp wolny
REJESTRACJA

Forum Inicjowania Rozwoju - największe międzysektorowe wydarzenie na Pomorzu za cel stawia sobie podejmowanie tematów ważnych w kontekście zrównoważonego rozwoju naszego Regionu, a w szczególności społecznej odpowiedzialności biznesu, ekonomii społecznej i aktywności lokalnej na rzecz szeroko pojętej zmiany społecznej.

Agenda:

08:30-09:00
Networking przy kawie

09:00-10:00
Uroczyste otwarcie Forum

09:30-10:00
17 CELÓW ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU - znaczenie CELU 17 - PARTNERSTWO NA RZECZ CELÓW
Marzena Strzelczak, Forum Odpowiedzialnego Biznesu

10:00-11:00
PORANNA ROZMOWA Z ANDRZEJEM BLIKLE I PAULĄ RETTINGER - ROZMOWA ZARZĄDZANIU GODNOŚCIOWYM, RÓŻNORODNOŚCI I ODPOWIEDZIALNOŚCI

11:00-11:30
Przerwa kawowa

11:30-13:40
Dobre praktyki - spotkania z praktykami przy stolikach tematycznych
- ekonomia społeczna
- praktyki w zakresie środowiska naturalnego
- zaangażowana edukacja
- odpowiedzialny pracodawca
- angażowanie społeczności lokalnej
- odpowiedzialna produkcja
- włączanie społeczne
- partnerstwo międzysektorowe

13:40-14:25
Lunch

14:25-16:30
Warsztaty nawiązujące do wybranych celów zrównoważonego rozwoju:
1) Jak zaplanować program wolontariatu pracowniczego w organizacji. Prowadząca: Agnieszka Buczyńska, Regionalne Centrum Wolontariatu
2) Przepis na CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) - od małych kroków do wielkich zmian. Prowadząca: Agata Saniecka, Mikrostyk
3) Obieg zamknięty w praktyce - w firmie i w organizacji. Prowadzący: Łukasz Makuch, Sustainers
4) Partnerstwo międzysektorowe - od czego zacząć i jak je skutecznie budować. Prowadzący: Ekspert Go Responsible

Uwaga - na warsztaty obowiązuje ODDZIELNA REJESTRACJA: https://warsztatyfir7.evenea.pl/

Informacja o biletach

Wymagana rejestracja na konferencję: https://bit.ly/2zOO51a

Przeczytaj także