Navigatoria Adventure Racing Team to fani wszystkich aktywności, w których trzyma się mapę w ręku! Niezależnie od tego czy jest to bieg, spacer, jazda na rowerze, spływ kaja-kiem czy wszystko razem jak na ulubionych Rajdach Przygodowych. Wydaje się czasem, że istnieje podział na tych którzy z mapą biegają i tych którzy chodzą, ale więcej pracują głową. Kto jest lepszy?
Misją Organizatorów jest znieść ten podział! Dlatego do udziału w imprezie zaproszeni są zarówno fani BnO jak i MnO, tych co lubią w lesie i tych co wolą po mieście - tak wygląda wła-śnie cykl "Alternatywa na Orientację".
W drugiej edycji cyklu możecie się spodziewać znacznie więcej alternatywnych pomysłów, edycji RJnO, jeszcze bardziej atrakcyjnych nagród i owoców zamiast batoników :) Zapraszamy serdecznie wszystkich, którzy chcą aktywnie spędzić czas, powygłupiać się, nawdychać powietrza (nie zawsze świeżego) i poznać trochę trójmiejskich zakamarków.
Organizatorami cyklu "Hanza - AnO 2013" są:- Navigatoria Adventure Racing Team
- Mobilne studio fotograficzne Furbo.pl
Regulamin cyklu "Hanza -AnO"1. Cykl składa się z 4 imprez, których wspólnym mianownikiem jest umiejętność nawigacji w terenie.
2. Każda z edycji cyklu posiada inny charakter i może być mniej lub bardziej związana z wy-mienionymi aktywnościami: MnO, BnO, RJnO, LARP, Adventure Racing, Flash mob.
3. Zawodnicy startują w każdej imprezie w zespołach 2 osobowych, pod nazwą, której będą używać przez cały cykl AnO (szczegóły tego postanowienia organizatorzy będą przedyskuto-wywać z zawodnikami w miarę napływania pytań i łapówek).
4. Za każdą z edycji zespoły otrzymują, punkty do "klasyfikacji generalnej" odpowiednio do zajętego miejsca (np.: za pierwsze miejsce można uzyskać najwięcej punktów!).
5. Przy wyłanianiu najlepszych zespołów w cyklu, pod uwagę będą brane 3 najlepsze starty. W razie zaistnienia remisu o ostatecznym wyniku decydować będzie pojedynek przedstawicieli zespołu w "papier, nożyce, kamień".
6. Każda impreza posiada swój regulamin, który opisuje szczegóły dotyczące danej edycji i reguluje rywalizację podczas jej przebiegu.
7. Za ukończenie każdej edycji zawodnicy otrzymują pamiątkowe dyplomy (o bardzo alterna-tywnym wzornictwie) oraz punkty do klasyfikacji generalnej.
8. Najlepsze 3 zespoły w "klasyfikacji generalnej" otrzymają puchary ufundowane przez "Grupę Inwestycyjną Hanza".
9. Wśród wszystkich uczestników, którzy wystartują w co najmniej 3 edycjach zostaną rozlo-sowane atrakcyjne nagrody rzeczowe w postaci sprzętu turystycznego i sportowego których sponsorem jest "Grupa Inwestycyjna Hanza".
10. Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu zależy od organizatorów i może być bar-dzo alternatywna
Edycja I - DZIK - 23 lutego 2013
Edycja II - MEWA - w kwietniu 2013
Edycja III - SARNA - w czerwcu 2013
Edycja IV - ŁOŚ - w listopadzie 2013
Szczegółowe informacje I EDYCJI pt."DZIK"Wszystkich którzy nie boją się konfrontacji z władcą Sopockiego Lasu zapraszamy 23 lute-go na pierwszą edycję "Hanza AnO 2013" !
Szczegółowe informacje dotyczące, pierwszej edycji pod nazwą "DZIK":
REGULAMIN:1. Komisja sędziowska, budująca i wykonawcza:1. Komisja sędziowska, budująca i wykonawcza:
- Piotr Łopuchin
- Marcin Szulc
- Rafał Adametz
- Arkadiusz Witer
2. Baza/start:Lasy Sopockie, skrzyżowanie szlaków
tzw. Wielka Gwiazda rejestracja od godziny 10:20 / minuta zero 11:00
Dojście do Wielkiej Gwiazdy:Dojechać / dojść do sopockiego Sanatorium Leśnik, które znajduje końcu ul. 23 Marca,
a następnie z końca parkingu wyruszyć w górę lasu oznakowanym szlakiem Wiewiórek
(oznakowany białą linią na żółtym tle)
-Do sanatorium dojechać można gdańskim autobusem linii 143
-Przy sanatorium zostawić można również samochód, jest tam spory parking
3. Trasa: od 4 do 5 km4. Zapisy:Imiona i nazwiska / nazwa zespołu - na adres ano@navigatoriaAR.pl
(przyjmowane do końca 20 lutego)
5. Świadczenia: - mapa (1:11000, kombinowana)
- owoc
- karta startowa
- pamiątkowy dyplom
- herbata (ciepła)
- punkty do klasyfikacji generalnej "Hanza AnO"
6. Wpisowe: 8 zł / osoba(zgłoszeni po terminie - 10 zł)
7. Opis: Odnajdź drogę do skarbu pokonując zastawione przez Dzika nawigacyjne pułapki. Ciągła kontrola nad mapą będzie niezbędna, aby nie zgubić się w labiryncie ścieżek i poziomic. Zdobywaj bonusy i uważaj na ostatniego ze zmutowanych dzików!
8. Formuła:- Zmodyfikowany MnO
- Limit czasu
- Punkty karne (za spóźnienie)
- Najważniejszy wynik
- Scorelauf (punkty wagowe)
- Kolejność potwierdzania dowolna
- Start interwałowy - 2 min
9. Postanowienia końcowe- zawody odbędą się bez względu na pogodę,
- zawodnicy ubezpieczają się we własnym zakresie,
- zawodnicy startują na własną odpowiedzialność, osoby niepełnoletnie za pisemną zgodą rodziców lub pod opieką,
- za szkody wyrządzone wobec uczestników jak i osób trzecich organizator nie odpowiada,
- ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.