16 marca w IKM zobaczymy spektakl "Lista uchybień" - opowieść o wyzwaniach pracy w instytucjach kultury, zabierają głos w toczącej się dyskusji na temat kultury jako środowiska pracy. Wydarzeniu towarzyszą warsztaty przeznaczone dla osób pracujących w kulturze, które odbędą się 15 i 16 marca. Poruszą tematy empatii dla siebie i innych (prowadzenie: Aleksandra Jach), projektowego myślenia o tańcu w kontekście dance marketingu (prowadzenie: Natalia Gorzelańczyk).
DanceThinking, czyli projektowe myślenie o tańcu w kontekście marketingu. Prowadzenie: Natalia Gorzelańczyk.
Warsztaty składać się będą z dwóch części. Pierwsza, bardziej teoretyczna, poświęcona będzie wprowadzeniu - a może przypomnieniu? - czym i po co jest marketing, na czym on polega, jak przeplata się z naszym życiem, kulturą i jak na nas wpływa. Podczas tej części wspólnie przejdziemy przez podstawowe definicje, omówimy zagadnienie segmentacji rynku, tworzenia person, a także przyjrzymy się, dlaczego "dance marketing" może być ciekawym narzędziem promocji marki oraz jak może wpłynąć na postrzeganie tańca. W drugiej części warsztatów pochylimy się nad zagadnieniami praktycznymi: uruchomimy procesy kreatywne, będziemy omawiać, dyskutować i poszukiwać rozwiązań dla konkretnego tematu.
Natalia Gorzelańczyk, producentka kreatywna, koordynatorka, menadżerka, marketingowczyni, specjalistka ds. komunikacji i relacji. Popularyzatorka DANCE MARKETINGU. Pomysłodawczyni i producentka projektu #NIETAŃCZJAKCIZAGRAJĄ (w ramach programu Fundacji Santander: Haki na Cyberataki, realizowany przez Poznański Park Naukowo-Technologiczny). Od 2022 roku gościnnie prowadzi zajęcia z marketingu na UAM w Poznaniu. W latach 2019-2021 roku zajmowała się produkcją i promocją Art Stations Foundation Grażyny Kulczyk. Absolwentka teatrologii na UAM oraz zarządzania (specjalizacja: marketing) na WSB w Poznaniu. Współinicjatorka oddolnej grupy Producentek Performatywnych, nietanczjakcizagraja.pl.